Gå til innhold
Fiskersiden

LIVE fangstrapporter :)


Recommended Posts

Endelig er den på plass, 3år etter at vi først begynte å fantasere om at dette hadde vært kult B)

MMS-BLOGG ligger under "Nytt&Hot" i menyen i forumet

https://www.fiskersiden.no/component/option...id,125/lang,no/

Espens kommentar:

Vi har nå opprettet en MMS-blogg hvor vi åpner mulighetene til å rapportere inn LIVE fra fisketurer. Vi vil i første omgang tildele rettigheter til noen av forumbrukerne som har vært med lenge, har vært flittige i forumet, fisker mye og er glade i å rapportere. I samspill med en tråd i forumet som vil hete 'Live rapporteringer' og som vil ligge i 'Om Fiskersiden og forumet' tror vi dette vil bli et artig innslag på sidene. Tanken er at MMS-bloggeren kunngjør at han skal på tur i forumtråden og at man i kveld kan følge med på live oppdateringer i MMS-bloggen. Håper brukerne vil sette pris på å kunne følge andres turer eller satsninger direkte når de skjer. Dette blir jo MYE bedre enn livefeed fra fotballkamper på VG-nett.

OBS:

Denne tråden skal brukes til å diskutere bloggen og innmeldingene, det skal ikke opprettes egne tråder/rapporter av andre enn de som fisker :D

Jeg og ståle skal på tur ikveld, skulle det skje noe spennende (eller noe veldig lite spennende) kommer det i bloggen .)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se til å komme dere ut på tur nå! Venter spent på rapporteringene her...

Ellers kan det nevness at vi er i startfasen på dette. Det vil ikke bli delt ut tilgang på bakgrunn av masing eller lignende, så er det nevnt. Vi vil dele ut tilgang til de vi tror kan være spennende å følge på tur, lager god underholdning for folk og som kanskje også har noe å lære bort.

Vi har blant annet gitt Hunter tilgang før forestående Frankriketur slik at man daglig kan følge fisket der nede. Så håper vi det triller inn med storkarper etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren interresse for tjeneste og duppeditter: Hvor mye koster denne tjenesten? Er det pris per innsendte MMS eller en avgift for forumet/siden? Eller noe annet?

Å sende inn en MMS til MMS-bloggen koster 35,- pr melding. Hvorav Telenor beholder ca 3,50 og vi får resten.

YEAH right!

Fra spøk til alvor: Vi har lagt inn en modul tilpasset dette hos oss og satt opp et oppsett som tar i mot og presenterer innsendte meldinger på nett. Opplegget fungerer slik at første gang en bruker sender inn melding må han aktiveres som blogger av oss (dette for å hindre misbruk av tjenesten (og det går derfor heller ikke an å sende inn til tjenesten om man skulle klare å gjette hva man sender til.)) Bloggeren belastes kun for normal sending av MMS av sin mobiloperatør (det varierer nok en del ifht hvilket abonnement man har og hvem man har som operatør). Vi tjener altså ingenting på denne tjenesten heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sende inn en MMS til MMS-bloggen koster 35,- pr melding. Hvorav Telenor beholder ca 3,50 og vi får resten.

YEAH right!

Fra spøk til alvor: Vi har lagt inn en modul tilpasset dette hos oss og satt opp et oppsett som tar i mot og presenterer innsendte meldinger på nett. Opplegget fungerer slik at første gang en bruker sender inn melding må han aktiveres som blogger av oss (dette for å hindre misbruk av tjenesten (og det går derfor heller ikke an å sende inn til tjenesten om man skulle klare å gjette hva man sender til.)) Bloggeren belastes kun for normal sending av MMS av sin mobiloperatør (det varierer nok en del ifht hvilket abonnement man har og hvem man har som operatør). Vi tjener altså ingenting på denne tjenesten heller...

Djeez, måtte lese første linjen tre ganger før jeg leste videre og slappet litt mere av! Men nice greier detta! Og også kjekt å vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer fortløpende nedover, så fremover kan vi f.eks oppleve å få karper, flyndrer og annet annehvergang, eller hva Hunter :)

Dette kan bli spennende. Jeg skal i alle fall sende MMSer fra Frankrike om det skjer noe spennende.

Noen som vet sånn cirka hva det koster å sende MMS fra Frankrike? Bare slik at jeg ikke tar helt av der nede og kommer hjem til en megaregning.

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan bli spennende. Jeg skal i alle fall sende MMSer fra Frankrike om det skjer noe spennende.

Noen som vet sånn cirka hva det koster å sende MMS fra Frankrike? Bare slik at jeg ikke tar helt av der nede og kommer hjem til en megaregning.

:o

sekskronerogtjuefemøre.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LittleDevil

Jeg håper MMSbloggerne (og alle andre) fortsetter å lage sine gode rapporter i tillegg til å oppdatere med MMS bilder. At ikke de tenker som så at nå har jeg sendt bilder i hele kveld, orker ikke skrive rapport nå...

Alltid kos å sette seg ned med kaffekoppen og lese de siste dagenes rapporter og se på bildene fra turer og drømme om sin neste tur og hvilken fangst det skal bli! . :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.