Gå til innhold
Fiskersiden

LIVE fangstrapporter :)


Recommended Posts

  • 4 months later...

Ja, Vegar, endelig greidde eg å bryta kilosgrensa på røye i Trøndelag, også. :thumbsup: På ein dag med lite aktivitet på stengene mine, og hjå dei andre på isen, vart belønninga vakre 1,65kg. Jammen godt at eg hadde stort nok borr når eg laga hullet... :coldb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Etter det eg har høyrt var det på metallflue.

Håper det var på ei metallflue som han fikk av meg - en av de gangene Sølvreven har ristet på huet - og han hadde hvis jeg ikke husker feil på en stor laks på den ene i fjor :) Må riste litt i Reven også så han ikke får altfor høy haleføring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det var på ei metallflue som han fikk av meg - en av de gangene Sølvreven har ristet på huet - og han hadde hvis jeg ikke husker feil på en stor laks på den ene i fjor :cigar: Må riste litt i Reven også så han ikke får altfor høy haleføring ;)

den tok dessverre ikke på godsluken, var ganske høy vannstand til den sluken på den plassen så gikk med Trrrrrrøøøøønnnjjderrjjjskeia i 40g :)

Grattis med herlig laks! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Eg snakka nettopp med ein glad gjeng frå heimstaden min, Stord, som kosa seg langt opp i Orkla. Mykje fisk som var på gang i ettermiddag, tak og mistet laks, før Kristian drog til med ein flott laks på 9 kilo, tatt på Kleppesluken. Grattis til Kristian med fangsten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.