Gå til innhold
Fiskersiden

Fotokurs !!!


Gjest pikewallis
 Share

Recommended Posts

Kurset vil bli holdt lørdag 5.feb i Osloområdet.

Når det gjelder møteplass og oppstart så vil det komme nærmere info om dette.

Det som hadde vært fint var å kombinere dette med en fisketur slik at vi fikk objekter å fotografere.

Kursholder vil være Gunnar fra Catchlight i Bærum.

Her har dere linken til siden.

http://www.catchlight.no/

Påmeldingsliste vil være tilgjengelig i kveld.

Pris pr. pers ser ut å bli rundt 250,- (det er en meget bra pris for et slik kurs med en slik kursleder)

For å få best utbytte av kurset vil det være en begrensning på antall deltagere. Dette vil det også bli informert om i påmeldingsmailen.

Dette er et unikt tilbud til deg som bruker av fiskersiden, så gå ikke glipp av dette.

Hilsen Eventmanager Erik Walmann.

For å si litt mer om opplegget.

Det vil som tidligere nevt være 5.feb.

Oppstart rundt kl 0900. Kurset vil vare i 5-6 timer.

Vi kommer til å kombinere dette med fisking.Vi jobber med å få med noen fiskere, (vi som skal på kurset kan også ha med oss fiskeutstyr hvis vi selv ønsker) som kan fange noe objekter som vi kan ta bilde av. Jeg håper at det kan være en del Flue/meite/slukfiskere som kan møte på samme dag,og på samme sted, som kurset skal holdes. Ser for meg at vi holder kurset et sted ved Oslofjorden. Litt av grunnen til dette er at det er et bra fugleliv langs fjorden,noe som også kan gi oss noen spennende motiver.

Og en siste tanke rundt kurset.

Dette er en lørdag,og jeg tenker at vi etter kurset/fisketur kan møtes på et sted i byen f.eks Villmarkshuset og ha noe timer hygge på kvelden. Og at vi kan vise frem en del av de bildene vi har tatt i løpet av dagen.

Når det gjelder hvor og oppstart så vil jeg komme tilbake med det så for vi har alt klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette kurset vil være for begge typer kamera. Kameratype har nok ikke stor påvirkning på dette kurset. Her vil vi lære å ta fine bilder uansett kamera.

Det som vil være en fordel er at instruksjonsboken til kamere blir tatt med. Men dette vil det stå mer om på påmeldingslinken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt er det en fra Drammen, en fra Ås og resten er Oslo-folk. Det er kommet spørsmål om hvor dette skal foregå og til det er det vel å si at det vel blir i Oslo eller i hvert fall i nærheten av Oslo et sted? Tror du ikke det Caddis?

-Og tar jeg ikke helt feil - noe jeg forøvrig gjorde en gang tidligere om dette, så er det nå kun to plasser igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av caddis

Kurslederen bor i Bærum.

Så jeg ser for meg at det blir kanskje på den siden fjorden.

Så dette blir i Osloområdet.

Og ja nå er det kunn to plasser igjen.

Kanskje "din bedre halvdel" skulle ha vært med - for å få både fisken og deg på bildet? Eller blir det stativ og selvutløserbruk på deg?[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kanskje "din bedre halvdel" skulle ha vært med - for å få både fisken og deg på bildet? Eller blir det stativ og selvutløserbruk på deg"

Dette har jeg tenkt på "torskefiskeren"[ :D ] så jeg må muligens ta henne med. Det er ikke bare fordeler med å ta mye fisk.[ :D ] Det er jo en kjempefordel for Eirik som kun tar bilde av andre med fisk[ ;) ].

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kurset fullt og vi bør bestemme oss for et oppmøte sted.

Setter oppstart kl 0900 ? Regner med at det er greit.

Ønskelig å ta det på bygdø/fornebu/snarøya siden.

Det må være et sted der vi kan få noe fiske, om det så er på meiting/flue/sluk.

Tar den endelig avgjørelsen i slutten av uke 4,

slik at møtested og oppstart ligger ute og tilgjennlig fredag 28.01.04

Hvis noen ønsker å stå på en reserveliste tas det på påmeldinglinken.

Hvis der er noen spørsmål send gjerne meg en mail.

https://www.fiskersiden.no/om.asp eller en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.