Gå til innhold
Fiskersiden

Fotokurs !!!


Gjest pikewallis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg sendt dere som foreløpig er påmeldt en PM i forhold til hvor og når.

Jeg har plass til 4 stykker i bilen hvis noen ønsker å sitte på.

Bor på Ellingsrud. Send meg en mail eller PM hvis noen ønsker å sitte på.

Ønsker dere alle hjertelig velkommen, dette vil bli en fin dag.

Hvis vi skal si noe om foreventet vær så se bak på VG i dag[ :) ][ :D ][ :D ]

Minner samtidig på at det er 3 plasser ledig.

Hilsen Erik Walmann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare komme med en kunngjøring. Når man lodder stemningen for så å planlegge arrangementer som kommer dere til gode (håper vi da) er det ganske kjedelig når de påmeldte ikke klarer å gjennomføre påmeldingen sin. Når har snart 50% trukket seg fra dette fotokurset som er usedvanlig dårlig. Resultatet er at vi står igjen på minus siden. Dette vil selvfølgelig ha negativ innvirkning på andre prosjekter som vi har i tankene og er egentlig veldig synd siden vi har mye vi vil gjennomføre. Vi har/hadde tro på at regelmessige events/treff/kurs osv ville komme brukerene til nytte og til deres glede. Så jeg må ærlig innrømme at jeg syns det er litt kjedelig når frafallet er så stort som det er i denne aktuelle saken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Vil bare komme med en kunngjøring. Når man lodder stemningen for så å planlegge arrangementer som kommer dere til gode (håper vi da) er det ganske kjedelig når de påmeldte ikke klarer å gjennomføre påmeldingen sin. Når har snart 50% trukket seg fra dette fotokurset som er usedvanlig dårlig. Resultatet er at vi står igjen på minus siden. Dette vil selvfølgelig ha negativ innvirkning på andre prosjekter som vi har i tankene og er egentlig veldig syns siden vi har mye vi vil gjennomføre. Vi har/hadde tro på at regelmessige events/treff/kurs osv ville komme brukerene til nytte og glede. Så jeg må ærlig innrømme at jeg syns det er litt kjedelig når frafallet er så stort som det er i denne aktuelle saken....

Må si meg enig i dette innlegge til Remy. Spesielt dette med at vi taper penger, men vi/jeg har forsatt tro på at slike ting er til stor nytte for siden og dens brukere, så det vil helt sikkert kommer flerer events for deg som bruker av fiskersiden.[ :) ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å se at langtidsprognosene på værvarsel melder om fint vær.

BTW: Oppfordrer dem som skal bli med om å sjekke at de finner batteriladeren sin, at dere finner minnekort og ellers at utstyret er i orden. Selv brukte jeg 4-5 timer bare på å finne igjen batteriladeren min.

Ellers er det noen ledige plasser for etternølere - så hiv dere på! Dette er et kurs for alle - ferske, som litt mere drevne fotografer. Og digitalkamera er ikke noe must her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har spurt om å få sitte på til kurset er :

Henning

Svenna

Cabrielsen

Og dette er OK

Fint å veta hvor jeg kan plukke dere opp??

Kanskje vi skulle reist litt tidlig for å røske opp noe morrasaktiv sjøørret før kurset ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at vi sover til kl.10.00 jeg... tross alt lørdag![ :) ]

P.s Gabrielsen: jeg har hatt med deg på tur før jeg.... greit at jeg hadde en ok bil med et godt baksete, men å sove fra Oslo - Øygarden og Øygarden til Oslo er det kun deg jeg kjenner som kunne ha gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.