Gå til innhold
Fiskersiden

Rødspettepers fra Borgenfjorden


Trond
 Share

Recommended Posts

Steike for en spette! Gratulerer så mye Trond!

Kva er kravet til å kalle den specimenfisk? Er det forhåndsbestemte vekter eller % i forhold til antatt maksvekt?

Blir vel satt som mål at det skal bli tatt ca 2 specimen av hver art hvert år. Dette blir regulert utifra fjorårets fangster. Korriger meg om jeg tar feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og grattis med 10-poenger..... i fall Limanda ikka tar helt av i sommer...

Det er jo den størrelsen som er målet hver sommer, men så store tar en ikke på bestilling! Alt over 2,5 er praktfisker, som krever masser av innsats eller flust med gullhår. Jeg synes Trond skal være meget stolt av denne fisken, uansett om den gir 10 eller 9 poeng så vil den bli husket lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg det, svaberget jeg fiska fra er det jeg tipsa deg om.

Regna med det ja. Slike flotte strømmer er det jo ikke overalt. Ser ut som om jeg må grave dypt i "sysakene" skal jeg finne noe som er tungt nok. Men du verden, gleder meg uansett.

Har litt tyngere argumentasjon ovenfor "den utvida hjemmefronten" også for å få frigang, når jeg kan fortelle at der blir det tatt spetter på over to og en halv!!!! :)

Endret av Bad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.