Gå til innhold
Fiskersiden

" En ny generasjon norske produkter"


Martin Lopez
 Share

Recommended Posts

Også som ivrig bruker av flue & kastedobb,har jeg konstruert Lopez Aerofloat til 2009 sesongen. Selvfølgelig produsert hos oss i Norge og til rett pris , rett fra vår fabrikk. Legger til at mesteparten av dobbene som selges på markedet i dag , ble i sin tid produsert hos oss for en av markedets hoved leverandør, inntil produksjonen ble flaget ut.

IMG_2411.JPG

Produkt fakta:

Håndstøpt i slitesterk og gjennomfarget integral skum med høy oppdrift, vektkalibrert med bly og gjennomgående syrefast fjærtråd.

Lopez Aerofloat er meget langkastende og aerodynamisk. Konstruert spesifikk til flue & dobb fiske.

Lopez Aerofloat produseres i 10 og 15 gr. og kommer i handelen i 2009 til den rette prisen av kr. 20! , uansett vekt, da vi ikke bruker mellomledd fra oss til deg. Rimeligere en det faghandelen betaler til etablerte grossister og leverandører for tilsvarende dobber. Vi har rett pris helle året , basert på råvare og produksjons kost og ikke årstider som pris tabell.

Jeg er også idealistisk opptatt av at fiskere lager sine egne ting , derfor er Lopez Aerofloat ballastert slik at ved enkle forandringer, får man til jerk , poppere eller woblere med samme emne.

Som kjent produserer vi i begrenset opplag, så det lønner seg å følge med vår nettbutikk eller legg in forhåndsbestilling.

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle så gjerne ønske at dere så alt det jeg ser nå på bordet. Det hadde sannsynligvis også gitt sjokk til de fleste produktutvalgs grupper rundt omkring ! Ja, jeg er stolt ( har ikke slektninger i Norge ,så jeg må skrytte selv) Vel , litt etter litt legger jeg frem saker og ting.

Etter mye forerspørsel konstruerte jeg en mindre utgave av den populære Lyssplugg1, denne gangen med tverstanset hull som passer til Elastotube.

Den allsidig Kryssperl1 er allerede klar for dere.

img_2418.jpg

Blå - grønn selvlysende i minst 4 timer !!

Produktfakta:

  • Hvitt i dagslys>>blå/grønn i mørket. Lanseres med flere fangsgivende toner etterhvert
  • Størrelsen: 25x12 mm. Tverhull 5mm-langsgående hull 1,5 mm
  • Giftfri & miljøvennlig nyutviklet elastomer. Må ikke forveksles med tradisjonelle myke stoffer.
  • Ekstremt effektivt & allsidig. Kombineres på utallige måter ( flere konseptbilder kommer)
  • Trekker til seg og beholder agnlukt.Luktnøytral
  • Slittesterk og fleksibelt som holder seg tur etter tur og ikke tørker ut.
  • Hydrodynamisk under kasting og synking. Perfekt attraktor til kystmeite.

Selvfølgelig utviklet og produsert av sportsfiskere i Norge og til rett pris. Jeg har aldri vært glad i unødvendig fansi embalasje, derfor:

Leveres i poser a 5 stk. til kun kr. 20 per stk.

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, etter og ha sett på hjemmesiden og her vet jeg hvertfall hvor jeg skal handle når lønna kommer, men jeg bestillte meg ei ny snelle i går, så må nok drøye det noen uker ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Litt etter litt , etterhvert som formene blir ferdige og økonomien tillater det, legger jeg frem flere selvlysende atraktorer for de som ønsker å lage sine egne tackler til havfiske. Alt blir selvfølgelig produsert i vår nyutviklet 5 komponent elastomer som er selvlysende i mange timer etter oppladdnning og holder seg fisk etter fisk og tur etter tur. Det er like før jeg ser meg ferdig med serien og er ment at alt passer med hverandre, som legoklosser som vi fiskere kan montere og leke selv med.

Alt er konstruert med base i praktisk erfaring for å gi minimalt strømmotstand og maksimalt tiltreknings effekt i stor område , noe som øker sjansen for fangst betraktelig. Dette har våre trofaste havfiske kunder også erfart.

Lyskapsel1 ( 1/2 broren til Lysplugg1)

IMG_2494.JPG

PerleTube- Opprinnelig ment som blekkspruttstopper mot kroken ( irriterende når den sklir mot kroken)men har fungert kjempe bra montert på slep med spinnerblader foran.

IMG_2501.JPG

Montert som blekksprutt stopper før kroken. Perletube gir også litt ekstra "vollum" til blekkspruttens tentakler.

IMG_2504.JPG

PerleTube montert inni Lyskapsel1. Begge er tilpasset hverandre

IMG_2502.JPG

Montert med blekksprutt og Lyskapsel1

IMG_2505.JPG

Lyskapsel1 har kjerne tilpasset Elastotube også , her montert med blekksprutt og krok.

IMG_2507.JPG

Alt lyser blå-grønn i flere timer etter oppladding !!!

Gled dere også til Elastomark1 ( ny generasjon "gummimark" til montering på selvvalgt krok) og en helt ny konsept havfiskeredskap: Elastolusa serien ( skalldyr imitasjon som vokser og utvikler seg etter hvert som serien blir tyngre) egget er klekt og om ikke så lenge presenterer jeg Elastolusa larven

Alt selvfølgelig designet - utviklet og håndlaget av sportsfiskere for sportsfiskere og husk : Hver gang du handler fra oss, er du med på å skape " En ny generasjon norske produkter" og en liten del av norsk sportsfiske historie, noe vi er takknemlige for.

Som kjent , er så å si alle våre varer produsert i begrenset opplag og allerede registrerte kunder prioriteres om bestillinger er større en opplagsmengde.

Følg med i nettbutikken eller på våre hjemmesider- Mange spennende "hemmeligheter" til så å si det meste av sportsfiske kommer, blandt annet en ny konsept med utradisjonelle og langkastede " skjewobler" :):)

Les mer om vår varemerke filosofi her

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da er vår neste serie og en av våre "hemmeligheter" klare for dere havfiskere. Elastolusa serien starter med selve larven og utvikler seg etter hvert og i takt med dens spesiffik vekt til en rasksynkende , hydrodynamisk, voksen skalldyr med klør , en selvlysende kropp som gir mye lyd fra seg og en vekt opptil 550 gr. . Bare for å erte rovfisken på bunnen.

elastolusa_larve_website_størrelse1.jpgPris info

Lyser blå-grønn i flere timer etter oppladding !!!

Produktfakta

  • Giftfri & miljøvennlig nyutviklet 5 komponents elastomer. Må ikke forveksles med tradisjonelle myke stoffer
  • Hvitt i dagslys>>blå/grønn i mørket. Lanseres med flere fangsgivende toner etterhvert
  • Slittesterk og fleksibelt , beholder formen tur etter tur og tørker ikke ut
  • Trekker til seg og beholder agnlukt.Luktnøytral
  • Størrelsen: 55x15 mm. Langsgående hull 1,5 mm
  • Perfekt attraktor til havfiske og kystmeite.Brukes både som opphenger og til slep

Designet - utviklet og håndlaget i Norge av sportsfiskere for sportsfiskere og husk : Hver gang du handler fra oss, er du med på å skape " En ny generasjon norske produkter" og en liten del av norsk sportsfiske historie, noe vi er takknemlige for.

Som kjent , er så å si alle våre varer produsert i begrenset opplag og allerede registrerte kunder prioriteres om bestillinger er større en opplagsmengde.

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ny opplag av adapteren for sneller uten "ører" er klar til levering. Flere spør om det også passer til Shimano Torium, ja, det er hovedsakelig til disse sneller det meste av opplagene har gått. Adapteren er godt utprøvd anbefales også til disse sneller av Elbe.

Lopez%20Kvikk-klips%20gripebeslag.JPG

Flere og flere har allerede oppdaget fordelen av å bruke adapteren.

For mer info om adapteren se her

Jeg tar til meg at mange ikke har mulighet til å bestille via nettbutikken og åpner derfor også for bestilling via sms eller telefon kontakt. Ikke nøl om å ringe hvis det er aktuellt å handle noen av våre produkter.

Åpner også muligheten til at geografisk og utvalgte fiskere med fagkunnskap gis mulighet til å formidle våre produkter via "home party"

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden av tråden kanskje, men jeg satt og bladde i noen gamle Villmarksliv i går, og i nr 1 1992 dukka det opp en artikkel av Lopez som omhandlet hjemmelagede wobblere i tre.

Hva skjedde med denne produksjonen? Har noe vært i handel noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden av tråden kanskje, men jeg satt og bladde i noen gamle Villmarksliv i går, og i nr 1 1992 dukka det opp en artikkel av Lopez som omhandlet hjemmelagede wobblere i tre.

Hva skjedde med denne produksjonen? Har noe vært i handel noen gang?

Min 1. modell ble laget i 1987 og jeg tror jeg har fått frem litt over 70 forkjellige modeller tilsammen. Hovedsakelig ble disse omsatt i nær fiskekrets til laksefiskere, trollere og gjeddefiskere eller solgt til blandt annet svenske kunder. Noen av modellene ble omsatt via Jesting Sport i Oslo og en butikk i Gran ( Hadeland). Jeg tror at det blitt laget og omsatt i alt ( kystwoblere inkludert)omtrent 65- 70 000 stk. men det var litt vanskeligere før uten internett.

Har du mulighet til å skanne bildet fra Villmarksliv for å se om jeg gjenkjenner modellen ?

Ellers skal prøve å ta meg tid til å lage eget tråd med tidligere saker og ting jeg har laget i tilfelle noen savner noen av disse.

Tror jeg fikk en slik kystwobler av hr. Lopez for mange år siden på Smøle under en SFK Raufjøringentur. Den ga taggmakrell på halvkiloen på første forsøk. :blush:

Det var de med dobbeltkrok bakerst.

Hugo ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg fikk en slik kystwobler av hr. Lopez for mange år siden på Smøle under en SFK Raufjøringentur. Den ga taggmakrell på halvkiloen på første forsøk. :o

Det var de med dobbeltkrok bakerst.

Hugo ?

the one and only :D

Den kystwobleren har gitt meg mye fisk opp igjennom årene, klarte liksom aldri å miste den. Den satt seg aldri fast. :lol:

De kom vel på markedet under sølvkroken senere? Mener jeg har sett de i flere størrelser og farger i sportsbutikkene på 1990-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet til å skanne bildet fra Villmarksliv for å se om jeg gjenkjenner modellen ?

74752_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/29885/74752.jpg

74750_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/29885/74750.jpg

74751_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/29885/74751.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det NM- Der er kanarigutten som ble evig forelsket i Norge !

Jeg blir litt nostalgisk når jeg ser disse som er fra slutten av 80 årene ( begynnelsen av selvmaker "dilla" ) og som het "Brislingen". Avbildede modeller var håndskåret i alle detaljer ( skjell osv)og laget spesifik etter hvor-hvordan man skulle fiske, både med skje eller som kastewobler-jerk .Den jeg holder er orkla farge og avbildet i Orkla . Det har skjedd mye siden den gang på wobler fronten.Nå lager jeg kun skjeløse kastewobler-jerk eller med dykkeskje integrert i konstruksjonen( avbildet Pescador1).

bilder%20469.jpg

Pescador1

Hugo: Flott at wobleren har gitt glede. Så vidt jeg husker fikk du favoritt fargen " Antikamo" ( gull-hvitt-svart)

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slik går det desverre når gode produkter blir masseprodusert av store bedrifter og "dumpet" i ettertid, selv om Sølvkroken solgte flere av disse en alt samlet Rapala salg ( Sølvkroken hadde agenturen for Rapala før ) Skal aldri tillate det igjen.

Ta vare på disse- de nederste er flotte gjeddefangere og den øverste passer bra som langkastendewobler i elv etter laks. Sjekk gangen , også når de synker og kaste egenskap på disse modeller Dan- du blir overrasket over at disse har slik gange uten skje - bytt krok da denne krokkvaliteten var elendig fra Mustad. Bytt gjerne til treble eller Owner dobbelt sikret med ring som avbildet.

IMG_2381.JPG

Coast%20Jerk%2010%20gr.montert-%20web-.JPG

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slik går det desverre når gode produkter blir masseprodusert av store bedrifter og "dumpet" i ettertid, selv om Sølvkroken solgte flere av disse en alt samlet Rapala salg ( Sølvkroken hadde agenturen for Rapala før ) Skal aldri tillate det igjen.

Nå skall det sies at det var ikke bara disse som låg i kurven til utsalg.. Var även rappala, swedish classics osv

Ta vare på disse- de nederste er flotte gjeddefangere og den øverste passer bra som langkastendewobler i elv etter laks. Sjekk gangen , også når de synker og kaste egenskap på disse modeller Dan- du blir overrasket over at disse har slik gange uten skje - bytt krok da denne krokkvaliteten var elendig fra Mustad. Bytt gjerne til treble eller Owner dobbelt sikret med ring som avbildet.

IMG_2381.JPG

Coast%20Jerk%2010%20gr.montert-%20web-.JPG

Takk for tipsen, skall gjøre dette :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, finnes Coaster kastewobleren i handelen ennå. De gikk jo ut av produksjon hos Sølvkroken for flere år siden. Jeg sendte mail for å påvirke de til å få igang produksjonen igjen. Nytteløst selvfølgelig. De er dødelig effektive er min erfaring. Finner du ei bøtte med de til 20kr stk. kan du kjøpe alt samma og selge de til meg for 30kr stk :D

Men seriøst. Skulle gjerne sett at Mr.Lopez begynte å produsere bruksklare kastewoblere igjen av denne typen. Har mista alle de jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager/laget du woblere med raslekuler også Lopez?

Ja Triturus . Jeg hadde flere modeller med raslekuller og mine 1. var laget av stark rør med pålimte osp i begge ender, som igjen ble dreid til ønsked form og formål ( kastewobler-jerk eller med skje).Røret ga meg mulighet til å fylle kuller før den siste "proppen" i enden ble limt på. Disse ble også laget i slutten av 80 årene. Meningen med kulene var både for å gi lange kast samt tiltrekke fisk med lyd, noe vi idag vet er meget effektiv.

Som nevnt i andre poster , har jeg sånn ca. 70 forskjellige modeller til all slags fiske ( fluefiske også). Jeg ble faktisk besatt av woblersnekring ( besatt på en måte bare vi gutter kan bli besatt når vi brenner for noe)

Etter for mye masseproduksjon ble jeg rammet av "drittlei lagewobler periode" som jeg faktisk ikke er ut av ennå. I dag håndlager jeg som regel 17 forskjellige modeller til nær krets og etter bestilling, dog det er noen modeller jeg ønsker å dele med mange flere.

Til dere ( takk til alle som spør, dere er mange) som ønsker Coaster og Hunter tilbake : Det tar faktisk mye tid å bearbeide wobler og jeg driver nå nyetablert bedrift som "må" holdes flyttende og industridesign oppdrag er med på å gjøre det, derfor er jeg nødt og pliktet til å prioritere.

Jeg tar til meg ønske fra dere og plannlegger å ferdig gjøre en serie av begge modeller som er blitt omdøpt til " Coast Jerk" og "Hunter Jerk". Det er også etterspørsel etter "Sandsil" og denne ordnes litt senere.

Det er 3 farger jeg satser på i 1. omgang. "Antikamo" "Natural blå" " Natural sort" (den du liker så godt Slabbedasken)

Av dykkende wobler er det i 1. omgang " Pescador1" i 3 størrelser jeg skal satse på og denne har raslekuler. De tre forskjellige størrelser blir også tilpasset elv, med dertill langekast og holdbarhet- dorging - tråling og en spesiell serie til havfiske med boom.

Skal også sette i gang eget tråd der tidligere produkter blir lagt inn i tillfelle noen ønsker å få disse tilbake.

Avbildet modell ( hentet fra en annet tråd) ble også laget med raslekuler i ettertid og når slike ble bestillt

561820736_Big.jpg

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mange sjøørreter og haugevis av torsk på de i sin tid!! :)

Ja Iversen. Det er mange store sjøøretter som er blitt lurt med Coastern- Avbildet er den største jeg vet om og tatt i Mandal på 35 gr. Coaster. Er ikke sikker på vekten men det var mellom 6-8 kg

skann.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg har tatt til meg at mange av dere ønsker våre populære slanger og selvlysende dings også i andre farger, ikke kun hvitt. Alt tømmes raskere ut enn forventet og øker nå kapasiteten i produksjonen. Det er allikevel ventetid på Krysperle1 ( som utrolig mange av dere har oppdaget) Perletube og lang venteliste på Elastolusa larve, som også produseres med selvlysende grønn hale og ben.( hvitt kropp)Greier desverre ikke å produsere nok!!!

elastolusa_larve_website_liten_st%F8rrelse.jpgIMG_2418.JPGKrysperl1 montert med Elastotube som Tboom.

Lyssplugg1 og slangene blir så å si tømt av Bergens havfiskere og tyske forhandlere , men nye produksjons former gir nå mer kapasitet. Som dere ser i bildet, passer slangene med hverandre:

Slanger%20-Orig.%20korrigert-%201.jpg

Jeg har doblet mengde pigmenter i Elastotube og Oktotube ( som mange fluebindere også har oppdaget til å binde kropp til selvlysende fluer ved å rive strimler)

Flere spør etter kombipakker med litt av hvert- Ja , det er allerede lag i nettbutikk.

oktotube_liten-_web.jpgOktotube%20p%C3%A5%20treble-%20websiteformat.jpg

Krokkrydder- Mye storfisk på samvitigheten allerede. Ypperlig bundet på store havfiskekroker eller til gummimark kroker.Nå i flere dimensjoner også tilpaset mindre kroker: 1,5 + 3 mm indre diameter, samt selvlysende rød, orange, gul og hvitt som passer ypperlig til blandt annet attraktor til laksekroker. Kreative og flinke fluebindere tvinner strimler for å lage veeeldig kule børstemark imitasjoner.

lysplugg1_-_web_liten.jpg

Bestselgeren, nå også kombistøp i fluorgul-hvitt. Krepsorange-hvitt og fluorgrønn-hvitt er rundt hjørne.

Lysplugg1-gul-websiteformat.jpg

elatotube_liten_-format_web.jpgMange kilometer er allerede i havfiskerens tackler. Yrkesfiskere har også (desverre) oppdaget hvor effektive disse slangene er. Elastotube kommer nå også i selvlysende grønn , 3 mm i diameter , samt at originalen hvitt fremstilles også med større indre diameter: 3mm

Alle våre søkke kan også leveres med selvlysende coat i sterk elastomer ( ikke lakk)og etter bestilling.

Følg med på våre hjemmesider, mye spennende kommer. Våre trofaste kunder kommer 1. i rekken og blir varslet på forhånd før nye ting legges ut. Vi produserer kun i begrensed årlig opplag.

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

kvikk-klips-webformat.jpgDet ser ut som om snelleadapteren har falt i smak hos den norske & svenske havfisker da alt som blir laget får ikke tid til å samle støv på lageret. Nå er det laget ny serie som er klar til levering.

Fastmontert på en snelle uten "ører" men flere og flere handler for å montere disse også på sneller med "ører". Anbefaler på det sterkeste å bruke adapteren med hofteseler (Avkroken).

  • En annet verktøy som trengs til havfiske er på veg til markedet ( venter på designbeskyttelse). Kan røpe at verktøyet er beregnet for å spare både fingrer og stangtupper ved bunnnapp. Jobber for å få " Lineholderen" så rimelig som mulig, også med de korte serier som vi lager.

  • Litt smartstøping nå med både lavere strømpris og lavere råvarepris på blyet tillater meg å redusere prisen på våre søkke. 4 stk. 600 gr. eller 8 stk. 150 gr til en hundrings kan jeg leve med ut året.
  • Det finns ikke kapasitet til å lage nok selvlysende elasto produkter til alle dere som bestiller men jobber for å få produsert så mye som mulig. Det meste er utsolgt og til tiders er råvarene ikke lett å få tak i.
  • En liten serie med Lopez Coast Jerk i 2 farger lanseres i disse dager. Det er ikke mange som er laget , så vær rask om du vil sikre deg noen.

Det går også rykter om at vår nye og eksklusivt DeapSea jerk pilkserie Elasto - Portrett omsettes allerede : Dessverre har vi ikke kapasitet eller økonomi til å produsere til offentligheten eller store kvanta. Legger til at etter mye prossesutvikling hos oss innen ny materiallteknologi, produksjon og ny fargeleggings konsept-teknologi er vi kommet frem til en allsidig og unik serie som ikke mister fargen og tåler virkelig juling. Konstruert, utviklet og ikke minst produsert i Norge av sportsfiskere for sportsfiskere.

Frister dere elite havfiskere ved å vise frem Lopez Dragon Tail fra Deep Sea Jerk serien. Lopez Dragon Tail er håndlaget hos oss i Norge og består av opp til 3 separate avstøp med forkjellige type elastomere der vi ikke har spart på råvare kvalitet , for å gi den rette tirrende gangen og lang levetid. Vil bli produsert til dorging- kasting - speedjigging og som havfiske oppheng-slep.

elaston%E5l1-%20deap%20sea%20jerk-webformat.jpgAvbildet Lopez Dragon Tail Deep Sea Jerk 27 cm - 90 gr. med glide sene, som speedjigg/shad til kasting, rask innsveivnning og dorging, fremstillt i 3 typer elastomere og innstøpt bly . En killer til kveite ,stor sei , lyr og torsk .

Som alle i Lopez Portrett serie er Lopez Dragon Tail laget for å bli hørt ... sett ... overbevisse og tatt av den mest mistenksom rovfisk.

Serien består av følgende modeller:

  • Dragon Tail: Speedjigg/shad , sea jerk i flere vekter og størrelser.Portrett av nålefisk
  • Elastosei : Pilk,shad,seajerk, balanse flere vekter & størrelser. Portrett av små sei
  • Elastosild: Pilk,shad,seajerk, kystjerk ,balanse flere vekter og størrelser. Portrett av sild
  • Elastosilen: Shad,seajerk, kystjerk ,balanse flere vekter og størrelser. Portrett av tobis
  • Elastopir:Pilk,shad,seajerk, balanse flere vekter & størrelser. Portrett av små makrell
  • Elastovar: Pilk,shad,seajerk, balanse flere vekter & størrelser. Portrett av flattfisk
  • Elastogylte:Shad,seajerk, kystjerk ,balanse flere vekter og størrelser. Portrett av gylter
  • Elastopus: Tirrepilk, flere vekter og størrelser. Imitasjon av akkar-blekksprutt
  • Elastolus: Jigg-balanse , flere vekter og størrelser. Imitasjon av skalldyr
  • Elastonål1:Shad,seajerk, kystjerk ,balanse flere vekter og størrelser. Portrett av tangstikling
  • Atlantsilda: Pilk , flere vekter og størrelser.
  • Terna: Speedpilk tilpasset nordisk fiske. Flere vekter og størrelser
  • Elastotryte:Jerk - kastewobler flere vekter & størrelser . Portrett av abbor
  • Elastoørret: Jerk - kastewobler flere vekter & størrelser . Portrett av ørret
  • Elastosørv:Jerk - kastewobler flere vekter & størrelser. Portrett av sørv
  • Elastokrøkla:Jerk - kastewobler flere vekter & størrelser . Portrett av krøkle
  • Elastolaue:Jerk - kastewobler flere vekter & størrelser . Portrett av laue
  • Elastomort:Jerk - kastewobler flere vekter & størrelser . Portrett av mort
  • Elastokyte:Jerk - kastewobler flere vekter & størrelser . Portrett av ørekyte
  • Elastosik:Jerk - kastewobler flere vekter & størrelser . Portrett av sik
  • Elastopike:Jerk - kastewobler flere vekter & størrelser. Portrett av gjedde
  • Ekko serie:Ny og ekstremt langkastende sluk konsept

Fisken er faktisk lei harde karikaturer i bly. Vi fiskere er lei shads som ikke holder, pilker som mister fargen etter en tur og blir til dyre søkker.

Snarest vi oppgraderer produksjonskapasiteten og alt er på plass vil en ny trend " Made in Norway" og som vi er stolte av settes i gang....

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye spennende. Jeg tror jeg må innom nettbutikken din snart:)

Alltid velkommen Hugo men desverre lite å finne der, konkurranse fiskere og arendalitene har gjort så å si rent bord, men , det er alltid spennende ting om bord. Det meste av årets opplag er utsolgt og det er mye jeg ikke tør å legge ut ....jeg må fiske jeg også.

Jeg hadde satset på en tur etter blåkjeften når du er på mine trakter. Har "landet" allerede over 50 oppunder kg. toppet med ny pb med en på 1425 gr .Koden her nede er løst og deler den gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.