Anatema Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 (edited) Edit: Takk for at ingen quota... Gikk over stokk og stein i går for å si det sånn. Men tråden kan jo godt fortsette da. Var opprinnelig ute etter flere sanger som Divinyls - Touch myself Edited May 1, 2008 by Bendik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barracuda Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 Haha slikt kan bli slettet som spam hvis mods er litt søvnige Men det er en "goooo" låt du nevner her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oz Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 Nå er det på høy tid at du får installert den alkolåsen på Pcen din Bendik... Mvh Oz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 I samme slenge så kan jo noen montere alkolås på KIS sin.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blydonkern Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 -opY4qcidFk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovejan Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 WOW mye Calvados ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blydonkern Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 (edited) WOW mye Calvados ??? Ikke en dråpe...skulle bare "hjelpe" Bendik Her er`n Bendik zTneO6UgRuM Edited May 1, 2008 by Blydonkern Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anatema Posted May 1, 2008 Author Report Share Posted May 1, 2008 (edited) Har sett alle de der ! Det jeg opprinnelig var ute etter med denne posten var flere 70talls låter som er bra for vorspiel osv. Uttrykte meg sikkert ganske dårlig i den originale posten Den beste versjonen på youtube er denne mycket pent redigerte videoen med Kirk og Spock fra Star Trek Edited May 1, 2008 by Bendik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 "Litt" pinlig men jeg synes denne låta er grisekul. On3rfstwJUQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn J Jonassen Posted May 1, 2008 Report Share Posted May 1, 2008 "Litt" pinlig men jeg synes denne låta er grisekul. On3rfstwJUQ Hehe, var på Rod Stewart konsert i Orlando for ett par uker siden. Var faktisk veldig bra, har ikke sunget så falsk så mye på lengen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts