Gå til innhold
Fiskersiden

FS tar et stort steg fremover


Recommended Posts

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men seriøst - hvorfor slipper slike gif`s gjennom nåløyet som reklame? Så lenge man betaler så kan man poste hva man vil? Litt av et kvalitetsstempel gitt... :)

Jeg hadde også forsøkt å ro det bort om jeg hadde svelget både agn, krok og søkke på boltriggen, plumpet uti med begge beina osv osv......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst - hvorfor slipper slike gif`s gjennom nåløyet som reklame? Så lenge man betaler så kan man poste hva man vil? Litt av et kvalitetsstempel gitt... :)

Det er faktisk et godt spørsmål og noe jeg har videresendt til firmaet! Vi har lagt ut en policy om at all reklame for sex, voksenleketøy, medikamenter etc skal ikke godkjennes. Vi taper en del gryn på det for å si det sånn he he. Men nå har jeg lagt inn kriterier for bannere og, så da skal det vel bli vanskeligere. Vi godkjenner ikke dette manuelt, det gjøres av en tredjepart som er en seriøs aktør.

Ang spørsmål på layout tidligere. JA, vi jobber med det. Vi skal kunne presentere nye hovedsider snart, og nytt, eller, modernisert layout på forumet, blir ikke store endringer, med unntak at det blir litt mer sammensveiset. Vent å se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange som er villige til å spytte inn litt penger i forumet bare for å slippe så mye reklame.

Jeg og.

Donasjoner er en fin ting, og jeg er sikker på at en god del her inne ville vært villig til å ofre en hundrelapp eller to for å opprettholde standarden som er her nå.

Jeg syntes allerede det er litt for mye reklame på sidene her, og hadde satt pris på om det ikke ble så forferdelig mye mer.

Nå er ikke jeg den største bidragsytern her inne akkurat, men det er hvertfall det jeg tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen her gjør meg så godt som ingenting så jeg overlever sikkert litt mer av den. Er innleggene her jeg leser, ikke reklamen. :)

Håper bare ikke at det blir for mye som skjer på en gang; at f.eks. mms-bloggen og tilgang for flere der blir litt "glemt" pga at det er så mye nytt som skal skje samtidig.

Ellers støtter jeg forslagene til menig fiskebolle; videoer og den slags vil nok være et bra supplement på de tjenester som allerede er her.

Syns FS blir bedre og bedre så jeg satser på at de forandringene som snart kommer også vil bidra til å løfte FS enda mer. :lol:

Har nå sendt ut en ny runde med MMS-invitasjoner.

Det er lov ¨å sende PM til meg og tipse om hvem som bør få tilgang- gjelder også en selv om en er av den ubeskjedne typen ;)

PS: Dersom man har blitt forespurt om MMS-blogg tilgang men ikke er interessert, er det kjekkt om en gir tilbakemelding til meg, ingen begrunnelse nødvendig (eller ønsket hehe) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.