Gå til innhold
Fiskersiden

FS tar et stort steg fremover


Recommended Posts

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lageret skal tømmes.(Rødt blink.)Lageret skal tømmes.(Rødt blink.)Lageret skal tømmes.(Rødt blink.)Lageret skal tømmes.(Rødt blink.)Lageret skal tømmes.(RøLageret skal tømmes.(Rødt blink.)dt blink.)Lageret skal tømmes.(Rødt blink.)Lageret skal tømmes.(Rødt blink.)Lageret skal tømmes.(Rødt blink.)

Jommen sa moderator/adim at reklamen skulle være så nøytral som mulig.

Synes at det har tatt av litt vel mye nå.

Ps: Jeg har ikke kjøpt blekemiddel til tennene ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Heisann ja. Der kom det reklame med bevegelse i knallgult igjen, for et strømselskap. Til helvete med dritten.

Dere pusher grensene nå, dere pusher grensene veldig. :)

Det var da voldsomt til sutring.

Ser ikke det store problemet som du til stadig viser til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, vi sender deg andels faktura i posten for dedikert server, bedre det eller? :)

Jada jada jada. Bare vift med ulveballene dine. Det hjelper ikke lell. Betaler de så jævli mye mer fordi de får lov til at ting blinker og er slitsomt? :lol:

Hvis reklamen er et nødvendig onde så er reklamen til fiskeglede dott no er et eksempel til etterfølgelse (sånn for å være et snekk konstruktiv i kritikken)! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde vel å få deg til å se saken med andre øyne enn de anti kapitalistiske øyne dine :) Du skjønner det smertelig godt du og. En dedikert server koster 2300% mer enn en rask og god shared server, pluss pluss pluss....

Hehe, når jeg strekker meg så langt at jeg skryter av en reklame til fordel for en annen fordi den ikke maser så jævlig, så tror ikke jeg kan se verden gjennom mer kapitalitiske øyne :)

Det mangler lissom bare at vi begynner å reklamere for FRP (politisk reklame med lyd hadde vært noe før valget i 09 vettu) og Mæccærn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ja. Der kom det reklame med bevegelse i knallgult igjen, for et strømselskap. Til helvete med dritten.

Dere pusher grensene nå, dere pusher grensene veldig. :o

Synes du overdriver jeg. Synes du overdriver veldig.

Tok en kjapp runde og her er viktige sider du åpenbart ikke klarer bruke:

vg.no

db.no

aftenposten.no

nettavsien.no

yahoo

facebook

TV2.no

osvosvosv

Spørsmålet er vel kanskje om du ikke har en latterlig lav grense for kommersialisering :D (Shocker :D )Vi tar gjerne imot konstruktiv kritikk men jeg tror de fleste forstår at gjennomnsiktige blanke annonser gir lite respons også.....

Når det er sagt er jeg egentlig enig i at knallrøde og gule reklamer ikke er det mest positive for layouten på siden, men en kjapp tur innom et par utenlandske storfora for sportsfiske ga meg selvtilliten tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er vel kanskje om du ikke har en latterlig lav grense for kommersialisering :D (Shocker :D )..

what, Moi? :D

Men husk at hvis alle bare lar seg bli eldre og latere uten noensinne staa opp for det man tror paa blir verden ganske kjip etterhvert.

Jeg har jo bare 8 aar igjen til jeg blir egoist.

Jeg veit jo at mange sider paa nettet er langt mer kommersiell en FS, men det er ogsaa grunnen til at jeg hater de sidene. Dere mangler ryggrad til aa sta i mot presset og jeg nekter aa tro at flash reklamer bringer inn saa mye mer penger i kassa at det er helt avgjorende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what, Moi? :D

Men husk at hvis alle bare lar seg bli eldre og latere uten noensinne staa opp for det man tror paa blir verden ganske kjip etterhvert.

Jeg har jo bare 8 aar igjen til jeg blir egoist.

Jeg veit jo at mange sider paa nettet er langt mer kommersiell en FS, men det er ogsaa grunnen til at jeg hater de sidene. Dere mangler ryggrad til aa sta i mot presset og jeg nekter aa tro at flash reklamer bringer inn saa mye mer penger i kassa at det er helt avgjorende.

Stemmer du Frp 2017 altså? Nekter jeg å tro :D

Vi slipper nok ikke unna reklamer som til en viss grad flash og beveger seg, det er bare å se på nettet hvordan utviklingen går. Og det handler ikke om å ha ryggrad til å stå imot, det handler om å henge med. Hadde vi manglet ryggrad hadde ikke sidene endret seg siste årene for hver gang vi endrer noe får vi kjeft så det holder-og det vet vi :D

Legg også merke til første avsnittet i første posten i tråden- det er begrenset hvor mye detaljstyring vi kan drive med.

Flashback :D

http://web.archive.org/web/20010516212317/...fiskersiden.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer du Frp 2017 altså? Nekter jeg å tro :D

Jeg sa egoist, ikke dum egoist :D, Altså mer sånn gjennomsnittlig arbeiderpartivelger eller høyrevelger.

Ellers er mangel på vilje ett bedre utrykk en mangel på ryggrad, når jeg tenker meg om.

At du sammenligner dere med sider som har hele sin grunntanke i å tjene mest mulig penger, blir det forresten bare dumt. Sammenligne heller med andre norske fiskesider. Dere kommer greit unna det også sikkert. Men når siden jeg er på flere ganger om dagen utvikler seg til en kapitalismens vugge, skulle det bare mangle at en surmaga antikommersialist sa sin mening. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten utvikling siden den gang ja :D Er ikke så veldig begeistret for flash reklame osv jeg heller, men nå er vel ikke disse sidene gratis og drive heller. Litt reklame må vi nok tåle :D

Ja klart, reklamen er dessverre noe vi maa leve med, men om man skal drive med reklamen, saa maa den tiltrekke leserne. Uten at jeg vil henge meg opp i de kritikkene som kommer frem eller er enig med dem, forteller de (tror jeg) en del ting:

1/det ser ut som at de er IKKE av interesse for de fleste leserne, selv om det er bare faa som tar seg tid til aa reagere. Om man ser paa andre fora, som er fiske orienterte, handler den reklamen (i hvertfall for det meste) om fiske relatert reklame. Fiske relatert reklame paa FS finnes nesten bare nederste paa siden, Med andre ord, skaper plasseringen av reklamen en reaksjon, som helst burde vaere positiv. En positiv reaksjon leder til at man vil vite mer og "klikker" paa annonsen.Og det er det FS selger: "antall klikk". For aa oeke dette antall, boer "flash" annonsene skape interesse, det gjoer de ikke idag, tror jeg!

2/For det andre, ser det ut som om man aksepterer nesten hva som helst for aa faa inntekter. Derfor de kraftige reaksjoner som kommer. Sammenligning med andre hjemmesider som ikke er fiske orientert er helt irrelevant, etter min mening. Det spoerre skjema som ble lagt ut forleden, for aa finne ut av medlemmers' vaner var saa uprofesjonellt som det kan vaere. FS har over 8000 medlemmer, selv om alle ikke er aktive., For aa utnytte denne kapitalen, boer de som styrer FS laere grundig hva som tiltrekker deres medlemmer. Bruk litt penger paa en slik atferd's studie (det finnes spesialister i Norge) og bruk resultatene. Dere vil faa langt bedre inntekter utav det, samtidig som medlemmer burde vaere fornoeyd (i hvertfall de fleste, :D).

Jeg haaper at innlegget mitt ikke sees som negativt, Det er ment som konstruktiv kritikk fra noen som har litt peiling paa markedsfoering og kunden's atferd. :D

Endret av Gamlingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.