Gå til innhold
Fiskersiden

Krøderen eller Birkelandsvatn?


Recommended Posts

Jeg fikk tilfeldigvis en mail av en fra Israel i dag, anbefalte han og benytte seg av dette forumet, men klarte ikke å få tilgang. Jeg lovte han derfor å poste mailen for han og gi han en link slik at han kan følge med på evt. svar.

Jeg legger emne hit fordi det er greiest å få svar på engelsk så slipper jeg å drive med oversetting da jeg ikke er en stjerne i engelsk selv. Legger også inn en link i passende fangstrapportområde for at flest mulig skal få øye på innlegget.

"Hello

I found your web page and would like to ask few questions

Can you please help with following questions?

I am going to Norway from June 7 till 14 and looking for place to stay.

1) What is a best place to fish for pike and perch? I found few nice houses near lake Krøderen. Is this a good pike, perch fishing there?

2) Is there any mushrooms (chanterelle, Boletus) in this time of year?

Also do you know anything about Birkelandsvatn lake? Is there pike fishing there?

Thank You

Evgeny"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To nye spørsmål:

1) Can you please send me a link to Steinsfjorden lake or city close to this lake on the map? When looking on google map I can’t find it.

2) If I go to Birkelandsvatn which is close to Kristinsand even if there is no pike in this lake what do you think will I be able to find pike lakes in the area? Thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 alternativer for Birkalndsvatnet: http://www.gulesider.no/kart/map.c?q=Birke...DBirkelandsvatn

Steinsfjorden: http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=2&co...actor=undefined

Forøvrig skal det være en del vann med gjedde på sørlandet - sjekk evt ut fangstrapporter for sørlandet og søk på gjedde...

(Fort og galt på norsk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.