Gå til innhold
Fiskersiden

Morting # 5


Chironomus
 Share

Recommended Posts

56114_s.jpg

Det er mykje som ikkje har blitt rapportert i det siste. Kveldane blitt svært seine, og dagane har merkelig nok blitt nytta til fornuftige ting. I dag er det fridag, og eg nyttar høvet til å rapportere om kveld # 5. Simon har vel tenkt å rapportere # 3 og # 4, medan #1 og # 2 allereie ligg ute.

Kvelden starta åleine. Eg gjorde meg betre kjent med botnen, og kunne konstatere at tusenblada har dratt god nytte av den auka temperaturen dei siste dagane. Snart må vel riva ut av bagasjerommet på bilen til Sverre. At det var fredag og fin temperatur, gjorde at skogdua og svarttrosten fekk konkurranse av Alice DJ og klirrande flasker. Heldigvis ser ikkje morten ut til å bry seg med det.

Bra med småmort her...

56105_s.jpg

På kveld # 4 dukka det opp eit sjeldant syn ved trønderske vatn. Ein kar som var ute etter stormorten og attpåtil sleppte dei uti att! Det viste seg at han var ein austlandsk meitar, og følgelig hadde me mykje å prate om. Han kom til og haldt meg med selskap.

Tacklet er enkelt, og agnet er stort. Med dette fiska på botn held både småmort og gjedde seg unna. Ein ekkel straum i vatnet er tidvis slitsomt, men ikkje verre enn at det går.

56106_s.jpg

Andreas, austmannen gjekk ein tur for å fôre opp fleire plassar. Då eg ser han på motsatt side av vatnet, går duppen min under. Fast fisk og den er bra! Diverre slepp krokfestet halvvegs inne ved land. Jaja, kanskje like greit sidan eg var åleine. Med lånt speilreflekskamera, fjernkontroll og stativ var eg klar for å gjere alt på eigenhand, men skrufestet til stativet låg heime og då er det fint med hjelp. Like etter går duppen min under, og straks ligg ein mort trygt i håven.

610 gram

56107_s.jpg

Så kom det ein stille periode. "Mørket" senka seg. Andreas hadde egentlig eksamenslesing på plakaten i kveld, og skulle berre fôre. Stang og snelle låg i bilen, og med lånt tackel blei det fisking på han òg. Fekk han fisk? Tja...

570 gram. Ny pers!

56108_s.jpg

56109_s.jpg

980 gram og 45,2 cm. Nyare pers!

56110_s.jpg

56111_s.jpg

56112_s.jpg

Den siste for kvelden: 840 gram og ??? cm

56113_s.jpg

Artig skrue som kjem innom i halv tolv-tida kvar kveld

56115_s.jpg

Takk for laget Andreas, me treffes vel igjen!

Levert av: http://fiskevatn.no/foto/

Raskt oppsummert dei siste fem øktene som eg har vore med på (Sverre har fått bra, men dei hugsar eg ikkje vektene på):

880

640

910

650

940

620

555

985

910

715

810

850

610

570

980

840

I tillegg har me mista fire, etter det eg veit.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ses nok igjen ja. Blir vel en tur opp i kveld eller morra for å fore litt, og etter at eksamensfestinga er ferdig blir det nok noen økter igjen. må nesten prøve noen økter på "elskovsodden" også før jeg reiser sørover.

Må takke for ferdig oppforet swim. Nesten litt frekt å nappe opp en på over 900 etter andre økta. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil Norges beste plass for stor-mort (som vi vet pr idag).

Flotte fisker, grattis. :D

Får bare håpe at ikke det kommer noen bygdetullinger og skal hive uti noen fettfinner i disse vannene. <_<

PS! Ikke lenge før kilosgrensa ryker nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i grunn litt vrient å finne på gode ord for å uttrykke hvor syk den lista er... Topp den med ny nrek og et par over kiloen, så blir det noe av det råeste som skjer i meiteNorge i år. Herre min hatt...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideelt (meiner eg) er Owner Chinu #4. Fekk faktisk eit par småmort på glidande botnrigg i kveld (på mais). Det bør kunne fungere like bra, men eg foretrekker dupp. Då er det mindre stress med nappvarsling og slikt. I sterk vind vil kanskje glidande vera best :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.