Gå til innhold
Fiskersiden

Noen som spiller "Hattrick" her?


Jørgen
 Share

Recommended Posts

7 divisjon, overtok et lag for ca. 3 uker siden. Satser på opprykk neste runde:-)

Glemte jo forøvrig å si at hvis det er noe du lurer på er det bare å spørre, jeg har spilt noen år og kjenner etpar, om enn ikke alle, triks. Dessuten har jeg meget god erfaring med nybegynnertabber man bør unngå.

Laget mitt heter Korsvika IL og du finner meg i IV.54.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avtalt match til onsdag, men holder gjerne av neste kampen til deg. Trener du ballfordeling? Du burde sette gutta dine på max kondisjonstrening, 100% med 100% intensitet. Siden du nylig har overtatt et lag har du nok svært dårlig kondisjon. Når sesongen starter kan sette 12-20% av treningen til kondis, og resten til f.eks ballfordeling. Mulig du vet alt dette allerede...

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg vet ingenting !

Sett gjerne av neste treningskamp til meg - og, ja - det ser ut som du må "utfordre" meg :) Jeg finner ikke ut av det...

Da endrer jeg treningsopplegget som foreslått

Jeg må spille min neste treningskamp før jeg kan utfordre selv, men på onsdag kveld ramler det inn en utfordring til deg :lol:

Grunnen til ren kondisjonstrening er at du nå har sesongpause. Rett før sesongen begynner bør du skifte til annen trening. Jeg trener ballfordeling. Dvs at jeg kjøper inn "akseptale" ballfordelere på 17 år(gjerne med spesialitet) som jeg setter i trening. Det er kun spillerne som spiller kamp på midtbanen som vil bli trent i ballfordeling. Jeg har derfor 2 stk "femmere" som veksler mellom seriekamp og treningskamp (Når du får mulighet til å bytte formasjon bør du gå over til 3-5-2. Iallefall om du trener midtbanen) Når disse blir betraktelig bedre selger jeg dem, og skaffer meg spisser og forsvarsspillere. Anbefaler deg å skumme forumet på Hattrick, der er det mange gode tips samt. egne tråder for ferske spillere. Havtryta har sikker mange gode starttips også...

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt kritisk til å sette kondisen til 100% da formen fort får seg en real knekk i etterkant. Dessuten blir effekten av hver enkelt prosent mindre og mindre jo høyere prosent du setter den til. Men kjør gjerne 25-40%, og hold den på 15-20% gjennom sesongen. Treningsintensiteten settes til 100

Andre tips:

-LES REGLENE (der finnes svar på mye!)

-Skaff deg minimum akseptabel trener, aller helst god (lederevnen har ikke noe å si for nystarta lag, så god trener/dårlig lederevne holder - koster vel 2,7mill)

-Finn en treningsform og kjøp inn unggutter til denne plassen. Andre lagdeler kan dekkes med eldre, billigere spillere som pga rutinen spiller bra.

-Få max ut av treninga ved å spille treningskamp hver uke, da får du trent dobbelt så mange

Som Jørgen sier; snok litt på forumene (mange som har linker til fine innlegg i signaturene sine!) så finner du mange tips og triks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.