Gå til innhold
Fiskersiden

En brukerundersøkelse


Recommended Posts

Her må jo enhver tenke på seg selv :blush: Fiskeutstyr er vel de fleste enige om at er noe man vil ha, ellers må jo f.eks reiser, firhjulstrekkere, båter eller fotoutstyr være mer interessant enn f.eks damebind eller ladyshave.... gyngehest?

Nå har jeg tatt brukerundersøkelsen. Selv om jeg synes noen av spørsmålene var vanskelig håper jeg at jeg svarte riktig på alle 4 :D

Dere kan jo bare gjette hva jeg ønsker meg i premie om jeg skulle være så heldig da :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jada, jada, jada. Veien til helvete er brolagt med gode hensikter, bla bla bla, spissing av sider, bla bla, fremtidsretta blåruss, bla bla. Markedsundersøkelser er roten til det meste her i verden som er dritt, og starten på nedturen for de fleste gründertjenester som ikke hadde som utgangspunkt å tjene gryn.

Men for all del, kjør på, jeg veit jeg er i mindretall :), så jeg skal bare stå på sidelinjen å sutre litt. Vanskelig å gjøre noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Testet nå med en svett gammel versjon av IE som er her på jobben (ikke IT jobb, med andre ord) og det spretter opp et nytt vindu ved login, men etter noen minutter så gir den opp forsøket og kjører safe med "Siden kan ikke vises".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.