Anatema Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 Kan noen bekrefte at det er brasme her: http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=1&co...llX=0&scrollY=0 ? Isåfall, er det noen som har fiska brasme der? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarl Fr. Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 Det er i hvertfall bra med brasme 10 minutter unna i Hillestadvannet. Har fått flere over kiloen der under morte-agnfiske. Jeg ville prøvd der. jarl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OdinBårdseth Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 Det er i hvertfall bra med brasme 10 minutter unna i Hillestadvannet. Har fått flere over kiloen der under morte-agnfiske. Jeg ville prøvd der. jarl Jeg kan bekrefte at det er brasme der, jeg har et kart som er noen år gamelt og der står det at det er abbor, ål, gjedde brasme og gullbust der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts