Gå til innhold
Fiskersiden

Tigerørret


Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av Bendik

sitat:Opprinnelig postet av avkroken

sitat:Opprinnelig postet av Arnstein

Kanadisk bekkerøye og ørret kan visstnok danne hybrider og avkommet blir kalt for tigerørret og er steril (har jeg lest). Er det noen på forumet her som har fått slik ørret, kunne vært interessant å se bilde av en slik en.

Splake? Speckled trout x Lake trout

Er ikke splake Canada røye x Bekkerøye?

Speckled trout = Amerikansk (for tusende gang, ikke Canadisk!!!) bekkerøye og Lake Trout = Canadarøye. Ikke lett dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 years later...
Den 14.1.2005 at 12.49, Arnstein skrev:

Kanadisk bekkerøye og ørret kan visstnok danne hybrider og avkommet blir kalt for tigerørret og er steril (har jeg lest). Er det noen på forumet her som har fått slik ørret, kunne vært interessant å se bilde av en slik en.

hei la nettop ut en post på ørretfiske kan hende det er en slik en du snakker om ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Bærgæn skrev:

hei la nettop ut en post på ørretfiske kan hende det er en slik en du snakker om ? 

Da burde du legge inn samme bilde i denne tråden så folk ser hva du prater om. Nå har ikke du så mange poster så det blir ikke veldig vanskelig å lete det opp. Men om du trykker på ''Legg til andre filer'' å velger '' Sett inn eksisterende vedlegg'' tror jeg bilde ditt skal komme opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.