Gå til innhold
Fiskersiden

Tønsberg tips!


StåleG
 Share

Recommended Posts

Jeg skal en kjapp tur til Tønsberg i slutten av denne måneden i embeds medfør. 21-22 juni mao. Om kvelden, natt til 21. får jeg gjerne noe tid til overs. Øldrikking på hotellet er et alternativ, eller eventuellt litt fisking[8D]

Noen som har noen tips. SØ er ikke så veldig forlokkende, men kanskje noe salt-meite eller karper/gjedde o.l....

Aksjons radiusen blir noe begrenset i og med at jeg flyr til Torp og må klare meg uten bil (leie bil?). Vet ennå ikke hvilket hotel jeg er booket på.

Kjør på med tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her melder jo akersvannet seg som et meget godt alternativ. Meite etter gjørs og gjedde. Hvis du har tenkt å fiske på natten er det vel gjørsmeite som gjelder. Uten bil så blir det kanskje litt vanskelig, men kanskje noen forumsmedlemmer kan trå til med transport. Hvis du bor i Tønsberg by så er det heller ikke langt til aulielva+ at sjøen er kun et steinkast unna.

Høres akersvannet interessant ut? Skal se om det passer den dagen, hvis du er interessert i selskap. Jeg stikker jo stadig vekk en tur til akers for en kveldsøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akersvannet høres digg ut det!

Skal på en slik kose-båttur i sjutiden, så det blir vel kvelds og natt fiske. Har jo hørt om Akesvannet, da. Men jeg er vel avhengig av bil/guide om det skulle bli aktuelt. Er nok lite sugen på å legge i vei alene for å finne/fiske en plass utpå kvelden jeg ikke har snøring på. Takker gjerne ja til en guidet tur, ja!

Ellers er det vel et greit alternativ å meite litt fra en knaus eller kai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.