Gå til innhold
Fiskersiden

Den store akvariumtråden


Gjest pikewallis
 Share

Recommended Posts

Hadde mange akvarier når jeg var 10-15 år men så ble alt lagt bort. Men lysten til å ha akvarie har alltid vært der. og nå er det på plass i stua. Utrolig morro å sitte å se på fiskene !!!

15012005131207h8kD314hBan3.jpg?5

150120051312077mkYRv55Ehww.jpg?51

15012005131207BoJ8YTP259fk.jpg?58

15012005131207S31G8j6IpI9b.jpg?13

150120051312078kvvIe7t3ylT.jpg?39

15012005142730vyO6HOba3Kv2.jpg?11

Endret av Karl Inge S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 658
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen av disse fiskene var med når jeg kjøpte det så derfor en slik blanding. Noen skal vi fiske opp med stang etterhvert. De gule skal vekk. Kommer på artslista mi den[ :D ]. Kommer til å skrive en artikkel om akvariefiske, kan ikke huske å ha lest om slik før[ :D ][ :D ] Regner med at det kommer på hovedsiden.[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Kult med akvarie, skal skaffe meg et når jeg flytter inn i leiligheten. Men da skal jeg ha to mort, to sørv. to brasmer, etc etc..... alle veldig små, tror patterødtjernet kan gi med de størrelsene der, for der myldrer det av 20-30g fisk!

Blir spennede Remy !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cadde: kona di har mista ei potteplante opp i akvariet!!

hehe...

Jeg hadde flere kar for endel år siden - mye bedre å se på livet der enn "livet" på Tv'en!

Tips: ta vekk keramikkpotta og erstatt det med ei steingrotte oppbygd av steiner. Tar seg bedre ut - ser mere naturlig ut.

Litt mix av arter/verdensdeler - men vi er vel FOR et fargerikt fellesskap?? [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik, den eine øbbør'n ser ut som en blanding ta havkarruss og gilte. Je skulle ønnsje je kunnja ha et akvarie filt me' kutlinger, det trur je hadde vøri sensasjonelt. Åkkesom, er joggu moro me' akvarie, det eineste som er kjett er at det faktisk er så rekti mie ærbe hå'nner 'n må rense vatnet og slik. Det er joggu itte noe serlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciklider må en jo ha i et kar.

Jeg har selv et 300 liters kar med afrikanske, mellomamerikanske og søramerikanske, og i tillegg en slags tetra som Ståle hadde i butikken i fjor var.

Var hos Ståle og kjøpte meg et par viltfangede Palett Ciklider som skulle være fanget i Camerun, og fire Ildbuker, så nå begynner det å se litt bedre ut etter en større opprensking[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Palett cichlider ruler!!!

Har en 128 liter hos gamlingene, sla rigges en gang i vår tenker jeg, men det blir ikke i stua. Blir antageligvis cichlider, regner med at Thor og Ståle hjelper meg å innrede et skikkelig cichlide akvarium:-)

Remy: Skal du leke Noah nå?

Palett cichlider ruler!!!

Helt enig utrolig fin fisk. Satser selv på å kun ha cichlider, utrolig fine fisker. Og så har de en personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.