Gå til innhold
Fiskersiden

Randselva - Sesongens rapporter 2008


Remy
 Share

Recommended Posts

Noen som har fått noe i elva enda i år?? Min sønn var ute og gikk tur langs elva med sin bestemor, møtte på et par fiskere som hadde fått en på et par kg tippet de. Fiskeren lot min sønn holde fisken for så å bli tatt bilde av... Kjeften har ikke stått stille på ham siden!! (han er 6 år:) ) Så på torsdag bærer det ned i elva på jakt etter ørret. Må jo lære ham opp til å bedrive ordentlig sport :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, det var nok meg + en fiskekompis han møtte på. Bortsett fra at fisken ikke på langt nær var 2 kilo :blush:

Har ikke vært der siden åpningen, men leker med tanken på en mai-tur til dit. Er jo greit å hygge seg litt med elve-ørreten der før de digre beistene kommer :)

Så det var deg det ja.. Tenkte muligens det var en herfra. Ikke mange som står der enda, så jeg antok at det måtte være en som var over middels interresert i å fiske :) Er vel bra fiskevær i dag, så må nok ta med guttungen ned senere i dag. Han var fornøyd bare han fikk holde en fisk han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hvis dere drar. Får håpe han får holde i egenfanget fisk i kveld. :)

Det er mulig jeg er litt sent ute Gabrielsen, men jeg vil bare få gratulere deg med fangsten i fjor!

Jeg unner deg det skikkelig! ;-)

Og grunnen til det - jo:

Jeg var i Randselva en eneste gang i fjor.. Og hvem traff jeg da... Jo, herr Gabrielsen!

Og når man er så entusiastisk - så unner jeg deg absolutt en skikkelig fisk.. Og tålmodigheten din betalte deg også ser jeg! :-D

Gratulerer! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.