Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskebutikk i Stavanger.


feirik
 Share

Recommended Posts

Intersport i Stavanger hadde hvertfall noen lunde greit utvalg sist jeg var innom. Prisene er vel som de ofte er i sportsbutikker. Bør hvertfall være overkommelig gå avstand enten du ligger i vågen, ved oljemuseet eller ved badedammen.

http://www.sporty-intersport.no/rogaland/s...B7?OpenDocument

http://www.gulesider.no/kart/map.c?ps=6&co...llX=0&scrollY=0

Lykke til og skitt fiske!

Edit: gammelt tips men med link hvertfall :)

Endret av S10G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge myhre er rimelig dyrt i alle fall.

Anbefaler MX Sport om du har muligheten til å dra til Kvadrat kjøpesenter. Utrolig mye bedre utvalg enn de nevnte, bra priser, og hyggelige folk som jobber der! Fikk til og med en gratis dvd om meite sist gang jeg var der, siden typen som jobbet der mente jeg ville lære mye av den. Det er kos! :lol:

Ellers så har XXL i Forus bra utvalg også.

Men butikk nærme Stavanger sentrum som har en del utstyr finnes ikke hvis du spør meg, intersport hadde lite meite utstyr, men endel sluk og pilker. Helge myhre har igjen, litt av mye, men som sagt _litt_. Men du får ta en titt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger:

* Myhre

*Intersport/Hidle

* MX sport på Kvadrat

* XXL på Forus

Og hvis du roter deg ut på Jæren:

* Brynjulf på Øksnevad (husker ikke navnet på butikken, bare eieren)

* Jæren sportsfiske på Bryne.

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve på Kvadrar senere idag. Er det noen som har noe fiskeplasser å anbefale da? Vi skal fiske fra båt etter sjøørret, lyr, torsk og sei.

Finnes utallige muligheter, spesielt fra båt. Gjort dere opp noen tanker om hvilken retning dere har tenkt dere?

Inn Gandsfjoren, Høgsfjorden, Idsefjorden, Fognafjorden eller kansje i retnig Rennesøy Kvitsøy osv.

Spesifiserer dere sånn ca hvor dere har tenkt dere blir det nok lettere å få eksakte tips til plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes utallige muligheter, spesielt fra båt. Gjort dere opp noen tanker om hvilken retning dere har tenkt dere?

Inn Gandsfjoren, Høgsfjorden, Idsefjorden, Fognafjorden eller kansje i retnig Rennesøy Kvitsøy osv.

Spesifiserer dere sånn ca hvor dere har tenkt dere blir det nok lettere å få eksakte tips til plasser.

Er ikke helt sikker hvor, men nærmest mulig byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.