Gå til innhold
Fiskersiden

Lage hjemmeside for salg av fluer?


max_fishing
 Share

Recommended Posts

KJS her på forumet laget seg jo en finfin blogspot-blogg for å selge fiskeutstyret han importerte. Jeg finner den ikke nå, kanskje den er borte? Fin og enkel var den iallefall.

Morsomt at noen husker den ;) Jeg tok den bort fordi jeg ikke driver med aktivt salg lenger, men blogspot er gratis og helt genialt til slike ting. Ikke noe problem å få det til å se veldig ordentlig ut heller - og det trenger slett ikke å se ut som en standard blogg.

Når det er sagt finnes det mange andre fine gratis/nesten-gratis løsninger, også fullskala nettbutikker. De krever imidlertid en god del mer arbeid for å settes opp, og er også litt mer arbeid å vedlikeholde. Jeg vurderte det en stund, men slo det fra meg fordi det bløe for mye arbeid til et slikt "hobbyprosjekt"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vert kult, Sven. Jeg kommer forresten sikkert opp til Trondheim i Høstferien for å besøke Kristoffer, da tar jeg kanskje turen innom deg også. Vi kunne jo sett på det da.. :)

Ja, du kan jo prøve å komme til Trondheim uten å stikke innom, hvem skal vise deg alle de fine blankeplassene her oppe da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.