Gå til innhold
Fiskersiden

Webkamera i Hardangerfjorden


L K
 Share

Recommended Posts

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei !

Kjempeartig at nokon som KAN artsbestemme fiskane framfor kamera, har funne kamera vårt. Me kan vel dei fleste, men all yngel og småfisk er ikkje lika godt for hvermansen å bestemme art på.

I morgon skal me endra oppsettet på kamera i håp om å bedra kvaliteten betraktelig. Vert kanskje bedre å artsbestemme diverse yngel og småfisk då.

arter me har observert til denne tid er :

Lange (langa som er store deler av tida framfor kamera har fått namnet "Langelusa"

Torsk

Sei

Lyr

Sypike

Hyse

Blåstål

Rødnebb

Ål

Bergjylte

Blekksprut

Flyndre (av forskjellige slag)

Steinbit

Makrell

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er spennende :)

Ein anna ting som er artig å følga med på er endringane framfor kamera frå time til time.

klikk dere inn på linken til høgre der det står "HARDANGERPORTALEN"

så klikker dere på kamera vårt litt nede på den sida i høgre marg. der viser dei kvar heile time siste 12 timar, og kl 12 kvar dag siste 12 dagar.

utruleg kor ting endra seg der nede ;)

Endret av mattis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utruleg stilig! Mykje fisk som viser seg også, såg ei ganske flott lange!! :lol:

Skikkeleg artig å sjå at kamera vårt er populert !

kamera er faktisk truleg det einaste i sitt slag i verden som viser i live view

:)

me har søkt rundt om i alle tenkelege forum og nettsider, men finn ikkje tilsvarande.

Me ynskjer at flest mogeleg får vita om kamera, så det hadde vore kjekt om de kunne "spredd rykte"

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun lyset som tiltrekker? Mye fin hvitting der nå :lol: Og langen sklir hele tiden rundt og snoker.

me har søkt rundt om i alle tenkelege forum og nettsider, men finn ikkje tilsvarande.

Me ynskjer at flest mogeleg får vita om kamera, så det hadde vore kjekt om de kunne "spredd rykte"

Martin

Det er allerede gjort, så det er bra at det var ønskelig! :)

Torskerugg som ligger og slapper av på bunnen bak der nå.

Endret av StadJon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun lyset som tiltrekker? Mye fin hvitting der nå :lol: Og langen sklir hele tiden rundt og snoker.

Det er allerede gjort, så bra at det var ønskelig! :)

Takker !!

er nok truleg lyset som har gjort at det har samla seg så masse fisk. Lyset tiltrekker seg masse yngel, som igjen tiltrekker seg større fisk :)

kamera er egentlig tiltenkt ein steinbit, men den har flytta til større dyp fram til våren.

men i mars mnd så er den nok tilbake til "heimen sin" steinbiten har namnet "Gamle Gangdalen" og er nok tilbake i mars som vanlig. Men i mellomtida har det flytta inn ei lange som eg vil anslå til ca 3-4 kg.

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var det! Kort "pitstop" og så avgårde igjen.

Nå sitter jeg bare og venter på å bli den første som observerer en hvithai i en norsk fjord. :)

Nei harru sett på makan!!

Der lå torsken og slappet skikkelig av lenge og så kom langen og kjeppjagde den så sanden føyk!! Skikkelig jagde den og, kunne se de lenge på kamera.

Pokker, jeg kommer jo ikke til å klare å legge meg jeg nå! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mattis/Martin:

Jeg la ut linken + info (skrev bare Hardangerfjorden) på Facebook profilen min, det er greit det og eller? Hvis ikke så bare hyl ut så skal jeg fjerne det.

Er ikke så himla mange av mine bekjente der som er skikkelig interessert i dykking/fisking men det er noen og de sprer nok ryktet videre. :lol:

Haha jeg må flire av den langen som bor inne i hulen og som stadig er ute og skal jage vekk torsken som ligger og daffer rett på utsiden av inngangen. :) Enkel humor så sent på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.