Gå til innhold
Fiskersiden

Shakespeare


RTellnes
 Share

Recommended Posts

sitat:Opprinnelig postet av RTellnes

Hei,

Jeg har fått i gave en 15 ft Invicta (Shakespeare) Salmon Fly rod (p.nr. 1733.450) Klasse 10/11

Er det noen som kjenner til denne stang, om hvorvidt det er en ok stang eller ikke?

Mvh

Renè

bare en måte å finne det ut på...ut å fisk!

stanga ligger på 100-140£ i england, så den er ikke blandt de dyreste. men prisen står ikke alltid til kvaliteten, og den koster nok litt mer her i landet, hvis noen fører den da[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Angående: 15 ft Invicta (Shakespeare) Salmon Fly rod (p.nr. 1733.450) Klasse 10/11

Takk for svar. Stangen har jeg ikke fått ennå så det er litt vanskelig i teste stangen fysisk. Grunnen til at jeg spør om dette er en god stang er at meg og en kompis har kjøpt stenger i UK (via en bekjent). Vi skulle egentlig ha 2 loop 15 ft stenger, men det var bare mulig å skaffe en Loop og en Shakespeare. Loopen har jeg ikke beskrivelse av, men jeg tapte loddtrekningen og får dermed Shakespeare stangen.

Så er et andre som har erfaringer med denne stangen? Kompisen min tror det er et bomkjøp:-)(Han har også aldri prøvd 2-håndsstang)

Mvh

Renè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.