Gå til innhold
Fiskersiden

utstyrskaktaloger 2005


heitmann
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Fikk Sølvkroken katalogen i dag. Ikke et hint om: priser, stanglengder/kastevekter, utveksling, snørekapasitet etc.[V] Kun svada som: "8 lengder fra 5'6" " og for snelle: "3 str. 3007,3507,4507"[ :P ][ :P ][ :P ]

Er det mulig??[ :D !] Man ønsker tydligvis å henvende seg til "sportsfiskere" som er likeglad med hva man kjøper!! Tatt i betraktning at de færreste forretninger fører et komplett sortiment, (hvor man kan ta og føle på varene, og lese tekniske data på evt. emballasje)synes jeg denne katalogen kun fortjener [ :P ][ :P ][ :P ][ B) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

Elbe er også ankommet i det siste, Shimano sin la jeg mine klamme hender på for over en måned siden...

Noen som kan skaffe meg verdens (eller i det minste Europa) katalogen til Shimano ???

Du har jo Europa-katalogen, som er den samme som den norske. Noen verdenskatalog finnes nok ikke, siden Shimano har forskjellig portefølje i USA, Europa, Østen, Australia og Japan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mye snacks i europakatalogen, spesiellt på stangsiden. Dette er en norsk katalog over hele utvalget som er tilgjengelig i Europa. Allt som normalt ikke føres i Norge kan skaffes. Fikk min tilsendt fra Elbe så det er bare å sende en email til Elbe for å få et eksemplar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.