Gå til innhold
Fiskersiden

Beten


Recommended Posts

For å lage litt liv på jerkeforumet, for her er det jaggu dødt!

Har blitt endel innkjøp etter jeg begynte jerkfisket!

64782_s.jpg

BigBandit (tv) De 2 i midten (th) er på lån fra Erik (cobbs & Phantom). Resten er kjøpt og fått for utleie av båt. Wolfcreek og Muskynicke! ( Nederst og øverst th) Wabull nede (tv) Litt rotete skrevet ja!

64783_s.jpg

Freestyler og Buster. Klart man må ha det i boksen! :)

64784_s.jpg

Bulldawgs (th) 2 beten fra mangeboy, 4play, ett gummibete jeg ikke husker navn på i farta og Effzett super N.

Jodaså. Noe har det blitt, og mere blir det garantert.! har tidligere kunn hatt Barnetrygda som inntekt!! haha. Men kan slippe meg litt mer løs nå som jeg har begynt som lærling. !!

Nå er det deres tur!! :lol: Kanskje det blir litt liv innpå her igjen?

Endret av Morten Opsahl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo morsomt å være på fiskecompagniet i Malmø og se bait-veggen... :)

Litt mere variasjon der tenker jeg :D Er heldig hvis man kommer over en sjappe som selger annet enn buster, BB og freestyler i Norge gitt! Men kanskje en gang i fremtiden??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer. Er ikke mange år siden gripesøkker var et fremmedord her i distriktet f.eks :)

yes ! :D

Er sulten på storgjedde nå. Etter jeg persa i vår har det vært skikkelig tørke og lite digert for min del! Håper og regner med å få skrevet noen rapporter fremover. Høstfisket er rett rundt hjørnet, og går alt som planlagt blir det Blekinge i slutten av Okt. Etter det blir det Jerking helt til isen legger seg. Da er det Ismeite som gjelder! En herlig tid venter! sier bare 10+ jeg.. hehehe

Endret av Morten Opsahl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes ! :)

Er sulten på storgjedde nå. Etter jeg persa i vår har det vært skikkelig tørke og lite digert for min del! Håper og regner med å få skrevet noen rapporter fremover. Høstfisket er rett rundt hjørnet, og går alt som planlagt blir det Blekinge i slutten av Okt. Etter det blir det Jerking på steins helt til isen legger seg. Da er det Ismeite som gjelder! En herlig tid venter! sier bare 10+ jeg.. hehehe

venter i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har press på meg nå. heheh :) Blir en tur i mårra. Er nok litt tidlig enda, men man skal aldri si aldri. Blir det noe fisk, legger jeg ut biledr her =) Er bilder og rapporter fra tidligere turer på bloggen til wallis btw =)

Endret av Morten Opsahl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nok få meg noen nye beten gitt. For makan til blanking jeg har opplevd i det siste skarru fiske lenge etter. Hakke hatt gjedde på kroken siden MAI! og jeg har fiska mye siden da, jerking altså....

Men nå skal det bli kos uttover, kaldt i vannet. Ny stang, snelle og masse baits! AAH... Så skal vi nok få opp ei purke på 10 + :blush:

Satsinga blir som alltids i hjembygda. Bergsjø og på noen spots på skauen. Men hadde jaggu vært fett med en tur i steins- eller tyrifjorden også! Vi får se.

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noen spennende baits i posten i dag, som jeg tipper dere ikke har sett før. Dette er saltvannsjerkbaits som faktisk fisker effektivt ned til 60-70meter. Baitsene har levert bl.a: Kveite på 14kg, Lange på 20, stor lyr, torsk og sei. Blir spennende og prøve.

64871_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/25576/64871.jpg

64872_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/25576/64872.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.