Gå til innhold
Fiskersiden

Høstsalg på nett


Gjest
 Share

Recommended Posts

Rodsandreels.no ser ut til å ha meget gode priser på blandt annet haspelsneller. Vel verdt en titt! :)

Butikken er et nytt bekjentskap for min del men det ser lovende ut.

Ikke dum den. Håper de gjør noe med layouten sin etter hvert.

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sat**, Helge.

Farlig å legge ut slike linker akkurat på lønningsdagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du virkelig noe mer utstyr, Helge...? :P

Hmmmmmm nok fiskeutstyr, lite på nettet om dagen osv - har du fått deg førekort og bil eller dame

:D eller alle tre (kinderegg) :lol:

Sitter her og leser og tenker folk er gærne, får de aldri nok...... :) så kommer jeg plutselig på at jeg har bestilt nye Simms vadere med sko, noen nye laksefluer og noen nye wobblere...... :angry: + at jeg sikler etter å kjøpe min første baitrunner snelle...... (er nok gærn jeg også).

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isteden for å bumpe en gammel tråd om emnet så legger jeg heller inn her at jeg har handlet meg en microvekt for en snau hundrelapp via gode gamle "digital snail" på Ebay.

600 gram som max.vekt er litt i overkant men skitt au. Håper den duger greit:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=380068504902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte meg ei ny lett stang fra Agdars (der er del gode tilbud nå). En Guideline 2-12g, med 70% rabbat så ver det noe jeg bare måtte ha.

Selv om jeg kanskje ikke har helt brukt for den, er egentlig på jakt etter ei litt tyngre sjøstang (-> 55g).

Men jeg kan jo påstå at den gamle lettstanga er utslitt av at den har blitt bøyd på så mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Jeg bestilte meg ei ny lett stang fra Agdars (der er del gode tilbud nå). En Guideline 2-12g, med 70% rabbat så ver det noe jeg bare måtte ha.

Selv om jeg kanskje ikke har helt brukt for den, er egentlig på jakt etter ei litt tyngre sjøstang (-> 55g).

Men jeg kan jo påstå at den gamle lettstanga er utslitt av at den har blitt bøyd på så mange ganger.

Samme her, bare at jeg skal ha meg den 3-delte utgaven (10`6 4-18 gr).

Dette er stenger som går ut av produksjon (har gått ut av produksjon?) og derav den vanvittige rabatten. Aner ikke hvordan det da blir å søke en eventuell reklamasjon ved uhell men kjenner jeg Guideline rett så skal det svært mye til at det skjer noe med stangen hvis man bare behandler den som "normalt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sat**, Helge.

Farlig å legge ut slike linker akkurat på lønningsdagen! :)

Jupp, det var veldig dumt Helge.....

Var i Sandefjord på jobb idag, og dro innom Skitt Fiske. Endte opp med en Aero8000 GTE og en Big Baitrunner...... :lol::lol:

Bra fruen ikke er innom her..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.