Gå til innhold
Fiskersiden

Høstsalg på nett


Gjest
 Share

Recommended Posts

Høstkampanje hos skittfiske.no (som får litt ekstra reklame av meg siden de har gitt oss/dere en super premie til julekonkurransen :angry2: )

http://www.skittfiske.no/aspx/produkter.aspx?list=spes

Bra jeg ikke skal til Sandefjord på noe uker. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med denne:

http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdi...spx?plid=45642#

Sikle, sikle...... <_<

Har ikke baitrunner men har lurt på å gå til anskaffelse av en til lett kystmeite - er dette snella for meg? Eller finnes det noe bedre (gjør det sikkert, men med tanke på pris og bruk 4-5 ganger i året noen få timer)

Ser at det er femiutgaven som det er bilde av - det er vel mulighet å bytte til høyresveiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke baitrunner men har lurt på å gå til anskaffelse av en til lett kystmeite - er dette snella for meg? Eller finnes det noe bedre (gjør det sikkert, men med tanke på pris og bruk 4-5 ganger i året noen få timer)

Ser at det er femiutgaven som det er bilde av - det er vel mulighet å bytte til høyresveiv?

Femiutgaven???? Kjære dem. Alle barske karer holder stanga i høyrehand. <_<

Ellers så kan jeg anbefale den snella, godt tilbud er det også. :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Femiutgaven???? Kjære dem. Alle barske karer holder stanga i høyrehand. :)

Ellers så kan jeg anbefale den snella, godt tilbud er det også. ;)

Skulle bestille i stad - men digitalkortet ligger jo hjemme - så blir bestilt i kveld....

Heteroutgaven hvor haspelsnella henger ned (ikke står opp) og med sveiv på høyre side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..... :) + at jeg sikler etter å kjøpe min første baitrunner snelle...... (er nok gærn jeg også).

Og den ligger på posten og venter på meg..... hva lader jeg den med til lett kystmeite?

Veldig bra, KIS.

Fint at du reagerer på Tequila's famøse forsøk på å avspore denne tråden. Stao pao!

Hei, det er et bevisselig faktum at høyresveiv er hetero - det er bare å google ligger mange meget avanserte field-studier ute på dette :lol: . Prøvde ikke å avspore tråden, bare komme med relevante saksopplysninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den du har, 8000 er det vel.

Lett kystemeite så snakker jeg om mye småfisk :) opp til noen kg.

Kommer nok ikke til å bli av de mest avanserte kystmeiterne enda (med 3 små unger) men mest hobby meiter etter nye arter opp til noen kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke baitrunner men har lurt på å gå til anskaffelse av en til lett kystmeite - er dette snella for meg? Eller finnes det noe bedre (gjør det sikkert, men med tanke på pris og bruk 4-5 ganger i året noen få timer)

Ser at det er femiutgaven som det er bilde av - det er vel mulighet å bytte til høyresveiv?

Hvis du snur stang vil sveiva komme på høyre side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.