Gå til innhold
Fiskersiden

"Ny" sjøstang hos Avkroken!


LasseB
 Share

Recommended Posts

http://www.avkrokenfiske.com/shop/product_...roducts_id=1713

Kan denne stanga være ei bra langdistansekaster med rundt 100 grams sluker/tackler med ei passe stor snelle og 0,25 multisene?

Prisen er i hvertfall helt grei...

Og hva med litt info om denne stanga (Tom Ole?)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spurte du ikke etter ei rein slukstang, var derfor jeg anbefalte warrior. Denne stanga gir deg VELDIG mye for pengene. Regnet da med at prisen du skulle handle for lå rundt 1000,-, som stanga du spurte om kosta.

Har du tentk å gå rundt på svaberga å bare banke sluk, så kan det nok lønne seg med ei lettere stang, og med en litt mere progressiv aksjon. Personlig så liker jeg å fiske med lange stenger, men når det gjelder sluk liker jeg stenger på 9-11'.

Skal stanga hovesaklig brukes til meite med lodd opp mot 100g, men av og til kaste sluk, så kan nok warrioren være bra. Som Remy sier finnes det veldig mye bra å velge mellom. Men det begrenser seg noe hvis du skal ha stang til den prisen du oppgir. Ville da kikket litt rundt. Det er mange butikker som selger stenger til halv pris på denne tiden av året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.