Gå til innhold
Fiskersiden

Den ultimate bindestikka...


Cato
 Share

Recommended Posts

2 10'000 lapper ?????[ :) ][ :P ][ :P ]

Men fra spøk til alvor; jeg, som ikke er den mest erfarne fluebinder, hadde nok ikke kjøpt den! Da blir den nok for dyr!

Har fremdeles min første bindestikke som kosta rundt 400 kroner på Intersport!

Bomma jeg litt på tråden nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig design, men det er da ikke den eneste som fungerer optimalt og som man får "bøtter" med mer eller mindre nødvendig tilleggsutstyr til. Fortsatt er det viktigste for meg med en bindestikke at den holder et vidt utvalg av krokstørrelser uten å glippe (samt at den er dyr!! ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ligger hvor?

--------------------------------------------------------------------------------

Morten Pettersen

MP

Jan Sakshaug Sport ligger på Stjørdal. Kontaktperson Jan Sakshaug. Tlf 74834550. Bruk evt meg som referanse. (Jon Eivind)

Var og så på stikka før helga. Meget bra.[ :) ] Grunn til nedsatt pris er at det er ei utstillingsstikke med et par små merker på pidestallen...

Jsc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt den i et år nå...lekker og funksjonell sak, men den burde hatt en form for hurtiglåsing av kjeften.

Etter hva jeg har hørt er Thompson gått konkurs....mulig det er derfor de selges på salg.

Betalte 1595,- på messa i fjor, eller dama kjøpte den til meg....får til og med stå fremme i stuen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke poenget med å kjøpe ei dyr stikke fordi den er dyr - da kjøper jeg heller en billigere og har bedre råd/samvittighet til å kjøpe de beste og dyrere nakkene f.eks. En forutsetning er at stikka holder godt på små som store kroker. -Men bevares designet var flott da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Laksefiskern

Ser ikke poenget med å kjøpe ei dyr stikke fordi den er dyr - da kjøper jeg heller en billigere og har bedre råd/samvittighet til å kjøpe de beste og dyrere nakkene f.eks. En forutsetning er at stikka holder godt på små som store kroker. -Men bevares designet var flott da..

Enig, en fluestikke er et verktøy og ikke en jåle dings! Funksjoanlitet og kvalitet framfor design, her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Jsc

Som ligger hvor?

--------------------------------------------------------------------------------

MP

Jan Sakshaug Sport ligger på Stjørdal. Kontaktperson Jan Sakshaug. Tlf 74834550. Bruk evt meg som referanse. (Jon Eivind)

Var og så på stikka før helga. Meget bra.[ :) ] Grunn til nedsatt pris er at det er ei utstillingsstikke med et par små merker på pidestallen...

Jsc

Bodde jo faktisk i Stjørdal i fjor, på den udugelige flyplassen!

Ny stikke må i hvertfall anskaffes, om det blir den er ikke 100% sikkert... Frister jo da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av kim andre

sitat:Opprinnelig postet av Tres Bien

Den skal jo for svarten bare holde krokene våre[8D]

kan ikke bli mer enig! hva skal du med ei stikke til mange tusen, når ei til 5-600 gjør nytten? har jeg gått glipp av noe?

Ja da.....[|)]De fleste kan jo klare seg mad 1 stang til kr. 500,- også, hvis det kun gjelder å få fisk!!![ :) ] Tror nok de fleste fiskere er mer utsyrsfriker en de tror!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.