Gå til innhold
Fiskersiden

Pakketilbud Vision vadebukse+sko. Bra kjøp?


gyro`n
 Share

Recommended Posts

Hadde et par Vision vadebukser i Entrant G3 pustende materiale som holdt en knapp sesong uten at de ble "hardkjørt" på noe vis. Begge helene og ene "achilles-/ nedre leggdelen" på neoprensokkene lakk i sømmene etter 70-80 timers bruk. :D

Vel er jeg både lang og tung, men akkurat denne buksa var lite å skryte av. Aldri mer Vision vadere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv et par Vision vadere nede i kjelleren som jeg har som reserve vadere nå. Helt kurante vadere helt til enn prøver andre merker som f.eks Simms men de koster jo litt mange ganger. Føler at de vaderene til Vision ser faktisk ut som ballong bukser kontra de jeg har fra Simms. De skoene jeg har til Vision vaderene kan i prinsippet likner på de som er på tilbud her oeg de kan jeg ikke si så mye stygt om etter du får mykt de opp litt. De er utrolig lette å ha på beina men jeg mener å huske den gangen jeg kjøpte mine handlet jeg en nr større i skoene enn det jeg bruker i vanlige sko men det gjorde jeg ikke når jeg handlet meg Simms sist.

Ta og skriv en mail til Jan på Sakshauga sport og hør hva de skal ha for noen greie vadere. Kanon servis herfra og de pleier å være veldig ærlige der opp.

Jeg vet ikke hvor mye du bruker slike ting men jeg vil si at en ofte får den en betaler for

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ser ut til at det er det samme som jeg har, og jeg har vært fornøyd, men nå lekker den ene sokken... så nå blir de reserve.....

Nå har jeg bestilt Simms (har bedre råd nå :glare: ) men glemte å sjekke om det var "pisse-lås" for det savner jeg........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.