Gå til innhold
Fiskersiden

Kjøleskap som fryser


Hysic
 Share

Recommended Posts

ALT jeg setter i kjøleskapet mitt fryser! Om det er salat, gulrøtter, tran eller annen mat. JA, jeg har lekt med det hjulet og funnet ut at en kopp med vann fryser til is både på styrke 5 og styrke 1 i kjøleskapet. Altså er noe ødelagt. Noen som har peil på en enkel reperasjon jeg kan utøve slik at det virker normalt? Greit med stor frys liksom, men ville hatt KJØL også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er thermostaten som har tatt kvelden.

Gram kjøleskap?

Er skapet gammelt,så bytter du det ut. (alltid noe som ryker i etterkant.)

Er det ganske nytt,så anbefaler jeg at du LEVERER det hos service verksted.

Hvis du skal ha en til å titte på det hjemme hos deg,så starter prisen på 840kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å slå-igjen-døren-banne det, det virket ikke....

Det er et Indesit kjøleskap, tror jeg....dersom det er et merke. Peil på ca hvor mye man må ut for en slik enkel reperasjon? Skiten kostet bare et laken, kjøpt på brukthandel....sikkert dumt.

Endret av Hysic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor mange som driver med kuldeteknikk i bergen desverre.

Prisene er ettersom hvor mange det er om beinet.

Det er felles delelager for de fleste merkene.

Dette er til LG-Ariston-Indesit og Wirpool mener jeg å huske.

InfoCare avd. Strax Trondheim

Kundesenter telefon: 815 81 467

Lw3300 kombi skap med liten fryser på toppen behøver du ikke tenke på å reparere.

Edit: Nå demret det. Hit skal du ringe: Elektrotec Strusshamn Senter 5302 Strusshamn(Bergen) 56 14 08 10

Hils dem fra Tore/Trond,så lurer de sikkert. :)

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kansje gjort nytten sin ja.

Ble vel levert fra 1994-98.

Indar norge eksisterte frem til 2001,så det kan jo også være siste serien.

Står en liten klistrelapp bakpå skapet samt nede ved fruktskuffen.

Ring de å hør hva de skal ha for jobben. Ganske enkel å bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få kona til å sitte ved kjøleskapet og trekk ut støpselet ca en halvtime hver time.... - det burde senke temperaturen i kjøleskapet til akseptabelt nivå og også spare strøm... Du kan forske litt på intervallene til du finner egnet temperatur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få kona til å sitte ved kjøleskapet og trekk ut støpselet ca en halvtime hver time.... - det burde senke temperaturen i kjøleskapet til akseptabelt nivå og også spare strøm... Du kan forske litt på intervallene til du finner egnet temperatur....

Ennå bedre, få kona til å sitte inni kjøleskapet. Kroppsvarmen vil nok utligne den der tenker jeg.

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få kona til å sitte ved kjøleskapet og trekk ut støpselet ca en halvtime hver time.... - det burde senke temperaturen i kjøleskapet til akseptabelt nivå og også spare strøm... Du kan forske litt på intervallene til du finner egnet temperatur....

:P:) Holder på å pisse på meg :P meget bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få kona til å sitte ved kjøleskapet og trekk ut støpselet ca en halvtime hver time.... - det burde senke temperaturen i kjøleskapet til akseptabelt nivå og også spare strøm... Du kan forske litt på intervallene til du finner egnet temperatur....

Får man kjøpt slike over disk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har nok penger, ja tydeligvis....

Mens vi er inne i samme gata: Du vet hvordan man reparerer et dameur? Trenger ikke reparere, det sitter jo klokke på komfyren...

Du vet hvorfor jentene har mindre føtter enn oss gutta? Så de kommer ordentlig inntil kjøkkenbenken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.