Gå til innhold
Fiskersiden

FS helg i Gaula juni 2009


Recommended Posts

Hei folkens.

Jeg går å ruger litt på en liten tanke om å få til en helg for FS medlemmer på valdet "mitt" i Gaula i juni neste år. Fortrinnsvis 2,. eller 3. helg i sesongen.

Har ikke lufta dette for grunneieren enda, men jeg tror det kan være gjennomførbart.

Er det interesse for dette?

Endret av Nils Master
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må prate litt med grunneier etterhvert for å finne ut hva det vil koste oss å kjøpe ut ei helg.

Vi kan fint være 10-12 stykker uten problem. Om det blir noe av dette, så blir det vel en sosial happening også så plass i elva tror jeg ikke det skal være noen fare med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike baluba hva har jeg gjort deg. Hva finner du på. Du vet at jeg ikke får til dette. Skal du ødelegge nattesøvnen min med mer........ fy skam deg :ninja:

Hadde jeg hatt muligheten så hadde jeg kastet meg på fortere enn svint!

Slapp av mann!

Om dette blir noe av, så vil du selvfølgelig få løpende oppdateringer fra helga pr MMS

"LER RÅTT!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av mann!

Om dette blir noe av, så vil du selvfølgelig få løpende oppdateringer fra helga pr MMS

"LER RÅTT!!"

Hmmmmmm det kan være at jeg er i Nord-Trøndelag den helgen, og hvis jeg får lånt bil så kan jeg ta meg en tur ned og lempe deg og mobilen ut sildrebekken....... :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: Ett kjempeforslag, sjølv om det kolliderer med mine planer. Mitt kjære barnebarn fyller 2 år 02.06.09, og bur 10 min frå Gaula, og då må besten vera der fyrste veka i juni. :wub: Men eg rekner med at dersom eg får muligheten vert det nokre dager i elva også. :ninja:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din sjenerøsitet har ingen grenser :D

Skal dere ta helt rotta på Silver der nede nåda, har jo ingen tjangs på B/L når halvparten av FS-medlemmene skal fiske på Kvål :)

Bra sjakktrekk, meget bra :D

Men fra spøk til ramme alvor: Jeg kan godt bli med jeg også, kanskje som en liten hjelper/guide i det minste (etter at jeg har landet min storlaks evt. på B/L om morran) :D

Eller kanskje jeg fisker nede hos deg neste år, skal tenke godt på det i vinter ;)

Til alle dere som har lyst på denne utrolige invitasjon fra Master:

Det er et steikgodt vald, for å si det mildt ! Knall muligheter på sluk, wobbler, mark og også flue på litt mindre vannstand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.