Gå til innhold
Fiskersiden

FS helg i Gaula juni 2009


Recommended Posts

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Herregud "Nils tha man", no må du snart sette strek for påmeldinga.. Fortsetter det å melde seg på slike kapasiteter kan jeg bare glemme å få noe..

(ser da selvsagt bort fra geiri og KjellArne - Medlem av Ego non salmon capere)

Ja tenk .......

Hva hvis en slik helg skulle frata oss dette unike medlemskapet. Trur eg tek sjansen og oppretthaldar påmeldinga.

Det e itj så gæli sjø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike f... skjæra NilsMaster - jeg fikk seriøs fiskeskjelven nå + jeg bare ser for meg kaffebålet, maten, praten, historiene rundt gapahuken - helsikke ta deg ............ :P sitter jo bare å drømmer meg bort og får ikke gjort en shit... de som har mulighet og ikke stiller på dette bør seriøst ta kontakt med nærmeste legekontor så fort som overhodet mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på Jegern, så er vel "tilårskommen bergenser" mer betegnende....

Nå tror jeg det passer med 4 ukers utestengelse for Mr. Ørud.

Forøvrig kan det bli litt av et syn og se meg og Silver langs elven drikkende på Whiskey og syngene på gamle Stoneslåter.

Det må jo være verd hele turen alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megaslask-klubben blir nok historie etter dette :P

Faren med dette er overhengende stor for at noen skal slå laksepersen min !!!

Mobbing langs elvebredden er min verste mardrøm :)

Er det ikke godt med konjakk da gutter, he-he. Silver kommer til å skjenk full hele "reserve-trønderbataljonen" (unntatt de ekte trønderne, for de er rutinerte) :D

Forslag Master: De som får laks over 10kg. SKAL på RBK-kamp, iført skinnvest, rød skjorte og tennissokker, a la "Clockwork Orange" (påtvungen til å se kampen).

Tenker det blir mye C&R der nede........så kommer bamsemumsene seg videre opp til Silver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ kjæm dønn....tar med hodetelefona og Ipoden med 5 gig RNB på, sånn at æ slæpp derre skrytinga og Stoneskonjakkgaulinga te Sløvrevva

Husker nok deg, før du fikk hår på t...efanten !

Satt og hørte på KIZZ, fytterakker`n si æ ! Gary Glitter & KIZZ, uæææsj :lol:

Blues Man, blues !

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere er ferdige med musikkdiskusjonen skal jeg oppdatere litt.

Snakka med grunneier nå. De to første helgene i sesongen er hellige, men i helg nr 3 er det muligheter.

Dvs 19. 20. og 21. juni 2009.

Prismessig regner jeg med vi havner en plass mellom 5 og 10 000 for disse tre dagene.

Om dette treffet blir en realitet, så må vi se litt på hvordan vi fordeler utgiftene. Noen vil kanskje bare fiske noen kveldstimer, mens andre vil være tre hele døgn.

Kom gjerne med forslag på hvordan vi løser dette.

Håper vi får til dette, det hadde vært skikkelig kult.

Sølvreven leser høyt fra boka si rundt bålet om kvelden. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst må en jo ha en liste over hvilke som kommer.Bindene påmelding,del antall fiskere på summen, ikke noe mer hokus pokus en det.

Kan kanskje virke brutalt,men da får en heller fiske i tre døgn,eller dele opp helgen i 2 deler.Bare lufter litt fra skallen. :lol:

Jeg kommer vist jeg får lov av de som plukker ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som vil fiske laks i sommer, og ikke slår til på dette (hvis de ikke har booket inn noe annet) vet nok ikke hva de går glipp av :lol: OBS ! Jeg får ikke prosenter av salget :lol: men jeg vet om plassen, og at det er virkelig smukke muligheter for en bamsemums eller to eller tre.

Og i nedre deler er det alltid spennende uken før St.Hans. den første uken har nå vært knall noen år, og det vil den sikkert bli neste år også. Tror ikke den kan leve opp til årets, men likevel.

Så roer det seg litt, og så blir det som regel fres igjen like før St. Hans. Siste slippet før evt. smålaksen kommer.

Å se Sløvrævva sovne på bålet og ta fyr er nok også sikkert verdt turen for mange :)

Hvis det i "verste" fall blir kr. 10000,- for en langhelg (3 dager) vil jeg si at det ikke er noe å si på. Fordelt på f.eks. 10 mann (bare ett eksempel) så blir det jo kun kr. 1000,- pr. snute. Billigere hvis flere.

På "mitt" vald koster det 1200,- for 3 døgn, og der er det 100 mann !

Så det blir nok en mye behageligere weekend nede hos Master vil jeg tro. Svært gapahuk har de også, med muligheter for ly hvis regn, og matlaging. Er man heldig så kan jo turen toppes med en RBK-kamp på søndags ettermiddag, hvis det skulle klaffe sånn :D

Bare et lite forslag fra reven.

Hvis Gamlingen kommer, kan vi sette fyr på ham også, de brenner godt de franskmennene.

Åh, det er deilig med bål !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette burde jo vore forbeholdt oss som ikkje har arten ;)

Dere microfiskere kan jo komme med tannpirkerstengene deres og fiske microskrubbe i bakevja til Nils Master da vettu..det må jo være spennende. Det kan jo være muligheter for spreke 3 piggede stingsilder for den tålmodige også

:):blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere microfiskere kan jo komme med tannpirkerstengene deres og fiske microskrubbe i bakevja til Nils Master da vettu..det må jo være spennende. Det kan jo være muligheter for spreke 3 piggede stingsilder for den tålmodige også

:blush::lol:

Ja ja, du er ikke medlem av Klubben enda ( du vet hva jeg snakker om), og kan vel tillate deg å sverte andre fiskere. Vi på vår side ( på den rette siden) ønsker alle velkommen til å prøve lykken etter en ny art - Salmo Salar, såpass ydmyke bør medlemmene være :)

Forresten "Mortis", du kan godt få bli sølvmedlem, men da må du begynne å oppføre deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.