Gå til innhold
Fiskersiden

Haspelsnelle til laksefiske


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

MAks 3 stenger i vannet, da blir det de 2 nye aeroène og en "frihånds" til mort, sørv, abbor, gjedde.... :P

Så slapp av, legger ikke ulike aeroèr i poden altså :D

Her skal du på karpefiske og skal fiske sørv og mort ved siden av?

Det blir som å kystmeite kveite og piggvar, men bruke all tiden på å fiske smålyr med sluk. Skjerpings. Kjøp deg ett sett til du. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal du på karpefiske og skal fiske sørv og mort ved siden av?

Det blir som å kystmeite kveite og piggvar, men bruke all tiden på å fiske smålyr med sluk. Skjerpings. Kjøp deg ett sett til du. :blush:

Ord. Dessuten ser det teit ut med en tom plass i poden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så ligger det en Daiwa Morethan Branzino 3000 og venter på skattepengene min i butikken...

Hvor kjøper du Daiwa?

Finnes jo nesten ingen forhandlere i Norge som fører de litt dyrere modellene av Daiwa. De jeg har, har jeg kjøpt i Japan eller USA. Men det er jo ønskelig å kjenne litt på snellene også før man eventuelt kjøper de over postordre. Hvis det går an å skille så synest jeg faktisk daiwa lager hakket bedre sneller enn shimano, men det er så liten forskjell at må være "snellegal" for å kjenne forskjell. Og en stella hadde jeg ikke sagt nei takk til om kontoen hadde sagt ja takk.

Problemet jeg har med å fiske med så dyre sneller er jo at man blir paranoid, og tror alle som kommer forbi skal slå deg ned og stjele utstyret ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.