Gå til innhold
Fiskersiden

Spennende konkurranse med kanonpremie!


 Share

Recommended Posts

I samarbeid med www.skittfiske.no ønsker FS velkommen til en spennende konkurranse i tidsrommet 23.10.08-23.12.08

Reglene er veldig enkle:

1. All innmelding skjer direkte i denne tråden - frist er 1 uke, MEN ingen fisk kan meldes inn etter kl 23:59 23.12.08 - dette for at vinneren skal kunne kåres på julaften! Innmelding MÅ inneholde bilde. Man kan kun melde inn egne fangster og fisken skal være tatt i konkurranseperioden

2. Minstevekt 1.00kg

3. Fiskens vekt oppgis med 1 eller flere desimaler (dvs med nøyaktighet 100gram eller bedre)

4. FS-redaksjonen kan ikke delta i konkurransen

Premien - hold Dere fast - en Shimano Calcutta DC 250 m/høyresveiv vel pris 6999,- :)

Premien er sponset av

skittfiske.jpg

Vinneren er den som melder inn en fisk nærmest en hemmelig idealvekt! Man kan melde inn så mange fisker man ønsker.

Slik melder man inn fisk:

Art: Shimano Calcutta

Vekt: 289gram

Sted: www.skittfiske.no

Dato: 22.10-08

67783_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alltid moro med konkurranse, og for en flott julepresang da! :D

Jeg er medlem av <1kg klubben jeg også, men den som ikke fisker intet får. Blir nok noen turer nå, så får jeg håpe fiskelykken smiler til meg. Må bare bli ferdig med redskapsboden, snøfangerne og takstigen + rydding før snøen kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved hjelp av diverse spåkjerringer, klarsynte andre som har dypere innsikt i livets store og små mysterier, har jeg nå klart å fastslå idealvekta.

Det gjør det hele mye enklere. Nå vet jeg hvilke arter som har potensiale til å levere individer i ønsket vekt.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra. en uke hos deg, en uke hos meg. Den får et "Jeg reiser alene"-skilt rundt sveiva, så kan den ta fly.

ja og du skal se jeg vinner på første fisken i denne tråden.

Art: Lange

Vekt: 1160 gram

Sted: Bontelabo, Bergen

Dato: 24.10-08

251020080057cMRwmh1tY2GYF625tU.jpg?9

Endret av Ølgylt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det all fisk eller er det kun noen slag som er med?

Har du virkelig lest hele tråden? Fiskeslag er uvesentlig, men er en del av de "hemmelige" skillekriteriene dersom det skulle vise seg at mer enn en klarer få en fisk på idealvekten eller at to eller flere fiskere er like langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.