Gå til innhold
Fiskersiden

Ørretstang


PIB
 Share

Recommended Posts

Det høres ut som et sikkert valg. Du har en stang der som er 4 delt, og det er veldig lett til å bære rundt og har i ryggsekken. G. Loomis GLX er en 'middle til tip' action, og det betyr at stanga er ikke for fort for en som er ganske uerfart og ikke for treig at du føler du bruker en '80s glass stang.

Hvis du kan få den for en god pris, kjøpt den med ei gang. Du blir ikke skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test T.F.O stengene på destination fishing. Mye billigere en prisen du nevnte, men absolutt vært hver eneste krone og litt til. Testet 6 ulike stenger der i høstes i kl.4 og 5. endte opp med T.F.O.proff. serie.kl4 8.0" ca. Kr 1200. meget morsom å kaste med. Måtte ha en 5*er 9" også for å ha noe å denge langt ut med i litt vind. Denne hadde mye kraftigere rygg en 4'ern, tross lengdeforsk

Tørrflua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av PIB

Skal ha meg ny stang klasse 5 til ørretfiske.

Kom over en lite brukt 4-delt Loomis GLX 9' ganske billig. Er ikke

noen verdensmester i fluefisking, bør jeg da satse på denne eller bør jeg velge noe annet?

Dette er en av ferrariene, får du den billig og er villig til å betale det får du ikke noe som er bedre, bare noe like dyrt som er litt annerledes. Stanga er dødsspenstig, dødsprogressiv og dritgod.

Ingenting slår denne, i alle fall ikke noen av de stenger ovenfor[ :) ]

Lykke til med ny ferrari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.