Hunter Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Har vært innom noen bokhandlere i Bergen på jakt etter denne boken. Den er ikke å få fatt i. Noen som vet om bokhandlere ellers i landet som har den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiskeLine Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 De må da kunne bestille den for deg? Om ikke annet høre med andre av sine forhandlere om de har den inne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 sjekk nettet Svein, du finner den i flere nettbok butikker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter Posted January 31, 2005 Author Report Share Posted January 31, 2005 sitat:Opprinnelig postet av fiskeLine De må da kunne bestille den for deg? Om ikke annet høre med andre av sine forhandlere om de har den inne... I følge bokhandlerne jeg var innom var den utgått fra forlaget.[ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stein Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Hunter: Her finner du den. http://www.aschehoug.no/fakta/kat/natur/ar...?articleID=6779 Stein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
avkroken Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Utgivelsaar 2005. Er det helt ny utgave.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter Posted January 31, 2005 Author Report Share Posted January 31, 2005 Tydelig de ikke visste hva de snakket om i bokhandlerne jeg var innom. Bok bestillt. Takk for hjelpen folkens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havengel Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Ikke rart de ikke fant den, den finnes nemlig ikke i bokdatabasen ennå. Fant den ikke jeg heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
avkroken Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 sitat:Opprinnelig postet av Havengel Ikke rart de ikke fant den, den finnes nemlig ikke i bokdatabasen ennå. Fant den ikke jeg heller. Geir, du som er i bransjen Snakker vi om en helt ny 2005 utgave? kan du sjekke? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havengel Posted January 31, 2005 Report Share Posted January 31, 2005 Den har fått 33 nye sider, men hva som er nytt vet jeg ikke. Den er på lager hos konkurrenten, men jeg bestiller den så snart den blir lagt ut i fellesregisteret. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter Posted February 9, 2005 Author Report Share Posted February 9, 2005 Bestilte boken den 31.01 og fikk mail i retur om at boken ville bli sendt neste virkedag. Det gikk noen dager og boken var ikke kommet. Ringte forlaget og la igjen en melding hos en som selvsagt ikke tok telefonen. Pr i dag er boken enda ikke kommet. Irriterer meg grenseløst over slikt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esox Lucius Posted February 9, 2005 Report Share Posted February 9, 2005 Godt mulig at boka ikke er frigitt for eksport til Bergen ennå, Hunter![ ][ ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arbiter Posted February 9, 2005 Report Share Posted February 9, 2005 Jeg har ringt og purret to ganger. Her om dagen fikk jeg følgende mail: "Hei. Boken er utsolgt og bestillingen annulert. mvh Kundeservice -----Opprinnelig melding----- Fra: Webmaster@aschehoug.no [mailto:webmaster@aschehoug.no] Sendt: 3. februar 2005 10:28 Til: Thomas Funder; DS Emne: FW: Kvittering fra Aschehoug & Co Viktighet: Høy Hei Denne kunden etterlyser boka si, kan dere sjekke og gi ham et svar? Vennlig hilsen ...." Dro sporenstreks på bokhandelen og kjøpte "Våre saltvannsfisker" til 119,- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lak Posted February 9, 2005 Report Share Posted February 9, 2005 Jeg har heller ikke fått den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppe Posted February 9, 2005 Report Share Posted February 9, 2005 ja det er faktisk ganske fin bok, har den selv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havengel Posted February 9, 2005 Report Share Posted February 9, 2005 Tipper den er satt opp til nytrykking i år og meldt inn i systemet med nytt opplag, men ikke ankommet lager. Og det kan jo ta en stund fra bindingsordre til den er produsert:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AÅ Posted February 9, 2005 Report Share Posted February 9, 2005 Bestilte boken til aschehoug mandag 24. januar og har ikke hørt noe siden da!! Sure greier.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter Posted February 9, 2005 Author Report Share Posted February 9, 2005 Boken kan jo ikke være utsolgt. Det er jo en ny utgave (2005). Vet de ikke hva de snakker om hos forlaget? Om tiden fra bindingsordre til ferdig produkt, ja da burde de jo ikke love at boken skal sendes ut neste virkedag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arbiter Posted February 9, 2005 Report Share Posted February 9, 2005 sitat:Opprinnelig postet av Hunter Boken kan jo ikke være utsolgt. Det er jo en ny utgave (2005). Vet de ikke hva de snakker om hos forlaget? Om tiden fra bindingsordre til ferdig produkt, ja da burde de jo ikke love at boken skal sendes ut neste virkedag. Jeg bestilte 24. Januar, og skjønner ikke helt at 2005 utgaven skal være utsolgt den 25. Var dessuten en noget merkelig runde med telefon. (Hvor de først sa at dette var et lagersalg, og boka var på lager, manglet kun en fil fra posten før de kunne fortelle meg hvor den var i systemet/postgangen) Man kan forresten fortsatt bestille boka fra nettstedet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter Posted February 9, 2005 Author Report Share Posted February 9, 2005 Kanskje jeg skal sende med denne linken til Aschehougs i morgen tidlig. Vil jo fortelle dem en del om misfornøyde kunder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter Posted February 14, 2005 Author Report Share Posted February 14, 2005 Har enda ikke fått boken og selvsagt ikke hørt et ord fra dem. Skjer det noe hos dere andre? Noen som vet om et godt alternativ til denne boken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aalerud Posted February 14, 2005 Report Share Posted February 14, 2005 I følge flere nettbutikker kan ikke boka skaffes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted February 14, 2005 Report Share Posted February 14, 2005 sitat:Opprinnelig postet av Hunter Har enda ikke fått boken og selvsagt ikke hørt et ord fra dem. Skjer det noe hos dere andre? Noen som vet om et godt alternativ til denne boken? Det finnes ikke noe godt alternativ til denne boken (desverre) Det finnes substitutter, men som vi alle vet så kan ikke det erstatte "the real thing" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter Posted February 14, 2005 Author Report Share Posted February 14, 2005 sitat:Opprinnelig postet av Aalerud I følge flere nettbutikker kan ikke boka skaffes. Medfører ikke riktighet i følge aschehougs hjemmeside. Den er kommet i ny revidert utgave i år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arbiter Posted February 14, 2005 Report Share Posted February 14, 2005 De er altså utsolgt, Hunter. Min bestilling ble anullert, men jeg fikk ikke beskjed før jeg purret. Ring dem, jeg er nysgjerrig på å høre hva de har å si deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts