Gå til innhold
Fiskersiden

Hvor kjøpe vadere


Gjest Mats M
 Share

Recommended Posts

xxl ved sandvika. ta ikeabussen fra universitetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor man fabler om alt og alle sportsbutikker. Støtt heller Nfisk, er blitt få av spesialist butikkene igjen. XXL trenger ingen å støtte, med sine fortrefflige jakturer på alt av biggame. Bommer du skyter guiden din for deg, djesus... dessuten, utvalget av vadere på xxl ol er langt dårligere og kjipere enn hos feks nfisk. Bedre å ta turen til lysaker, enn 3 bomturer til andre.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor man fabler om alt og alle sportsbutikker. Støtt heller Nfisk, er blitt få av spesialist butikkene igjen. XXL trenger ingen å støtte, med sine fortrefflige jakturer på alt av biggame. Bommer du skyter guiden din for deg, djesus... dessuten, utvalget av vadere på xxl ol er langt dårligere og kjipere enn hos feks nfisk. Bedre å ta turen til lysaker, enn 3 bomturer til andre.... :)

Men nfisk burde ikke ha flyttet "ut på landet" men holdt seg i sentrum så hadde i hvert fall jeg handlet mye mere der.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor man fabler om alt og alle sportsbutikker. Støtt heller Nfisk, er blitt få av spesialist butikkene igjen. XXL trenger ingen å støtte, med sine fortrefflige jakturer på alt av biggame. Bommer du skyter guiden din for deg, djesus... dessuten, utvalget av vadere på xxl ol er langt dårligere og kjipere enn hos feks nfisk. Bedre å ta turen til lysaker, enn 3 bomturer til andre.... :)

Lenge siden jeg har vært så enig med deg Remy :) Drit i XXL, støtt spesialbutikkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor man fabler om alt og alle sportsbutikker. Støtt heller Nfisk, er blitt få av spesialist butikkene igjen. XXL trenger ingen å støtte, med sine fortrefflige jakturer på alt av biggame. Bommer du skyter guiden din for deg, djesus... dessuten, utvalget av vadere på xxl ol er langt dårligere og kjipere enn hos feks nfisk. Bedre å ta turen til lysaker, enn 3 bomturer til andre....

Fin måte å ønske nye annonsører velkommen på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nfisk burde ikke ha flyttet "ut på landet" men holdt seg i sentrum så hadde i hvert fall jeg handlet mye mere der.

Uten å ta "parti" for den ene eller andre typen butikker, jeg kjøper det jeg trenger der jeg finner det, er det nok generelt slik at spesialbutikkene har best utvalg på kvalitetsvarer, men slett ikke alltid. Og for øvrig er jeg enig med deg Gabrielsen at nfisk flyttet ut til "the middle of nowhere" og at det er en viktig grunn til at jeg ikke handler der mer, uansett hvor godt jeg kjenner Svein Rødbergshagen som jo jobber der. At det går tog og vei dit betyr egentlig ingenting, det er uansett feil retning. Naturligvis kan jeg ikke forvente at butikker plasseres etter mine behov, det fins jo tross alt alternativer øst for Oslo også, så jeg har ingenting å klage på. Men for forretningene må det være et tankekors at når de flytter ut av sentrum så mister de utvilsomt et kundegrunnlag. Og dette tapet må jo veies opp mot differensen i leiekostnader. At nfisk kanskje har bevisst plassert seg der de har gjort er en annen skål, da har man i så fall - for å sette det på spissen - signalisert at kundene de søker er rikfolk med SUV bosatt på beste vestkant og der kvalitetsutstyr i seg selv ikke er et tilstrekkelig kriterium, det må være litt eksklusivt i tillegg... :) Spørs om det er noe for oss pragmatikere som egentlig driter i hva utstyret heter bare det duger...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At nfisk kanskje har bevisst plassert seg der de har gjort er en annen skål, da har man i så fall - for å sette det på spissen - signalisert at kundene de søker er rikfolk med SUV bosatt på beste vestkant og der kvalitetsutstyr i seg selv ikke er et tilstrekkelig kriterium, det må være litt eksklusivt i tillegg... :blush: Spørs om det er noe for oss pragmatikere som egentlig driter i hva utstyret heter bare det duger...?

Så enig, så enig... Syns rett og slett dei til tider har elendig service. Har ikkje vore der så masse i det siste. Så lenge du bare kjøper noko billig fluebindingsrask er det lite hjelp å få. Eller hjelp er det vel. Men enkelte i betjeningen blir liksom så mykje hyggeligare når du begynner å kikke på dei dyrare stengene... Ellers så virker det som om dei er mest opptatt av at du skal bli fort ferdig og komme deg ut!

Endret av flygefisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på nordisk å handlet Simms Freestone 2 bukse og Simms Guide Boot :) Håper jeg blir fornøyd :) Ble overasket over hvor store de var i størrelsen, min smukke kropp trenger stort sett XXL, men disse satt som et skudd i størrelse L :lol:

Takker for alle tips :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.