Gå til innhold
Fiskersiden

XXL Adventure - Fiskereiser


XXLadventure
 Share

Recommended Posts

Hei alle sammen,

Vil med dette presentere oss som ny annonsør på Fiskersiden.no, og fortelle litt om hva vi driver med.

XXL Adventure tilbyr i dag jakt- og fiskereiser over hele verden. Vi har tidligere hatt hovedvekt på jaktreiser, men satser nå friskt på fiskereiser fremover. Jeg ble ansatt i firmaet i sommer, nettopp for å bygge opp vårt produktspekter av fiskereiser rundt om i verden. Det har nå blitt en god del nye og spennende fiskedestinasjoner i vårt program, og flere vil det bli i 2009. Vi jobber seriøst, og eier selv et par av våre destinasjoner. Som kunde vil du da få færrest mulig mellomledd. Vi ønsker å innkludere alle typer fiskere, så her vil du finne noe både for havfiskere, meitefiskere og fluefiskere. Vi forsøker også å bygge opp destinasjoner i alle prisklasser, og vi skreddersyr gjerne turen for deg hvis du har spesielle ønsker eller behov.

Jeg vil i tiden fremover legge ut noen av nyhetene våre her på Fiskersiden.no, slik at dere kan se noe av det vi ønsker å tilby norske sportsfiskere. Det vil sannsynligvis også komme inn reiserapprter (med bilder) fra fornøyde kunder som har vært på reisefot med fiskestang - og fått minner for livet. Av erfaring vet jeg at slike fiskerapporter er populært lesestoff, som gjør at man i det minste kan drømme seg bort noen minutter..

Vi gir ut en stor og splitter NY jakt- og fiskekatalog i midten av desember, så ta gjerne kontakt på tlf. eller mail for å få denne tilsendt (helst ikke PM).

Besøk gjerne vår hjemmeside www.xxladventure.travel for en liten smak av det vi ønsker å tilby (hjemmesiden er dessverre ikke 100% oppdatert enda).

De som ønsker å snakke om fiske og fiskedestinasjonene våre, må gjerne ringe meg på dagtid, tlf: 24 08 40 34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :lol: Det var ikke veldig variert synes jeg. Stort sett fluefisketurer det går i ;)

...men det er vel det som selger i Norge

Jeg venta på den motsatte reaksjonen jeg, siden 8 av 14 turer ikke er fluefisketurer ;)

Men det er vel de aller færreste stedene som ikke tillater annet enn flue, og det er vel mulig å bruke flue på alle destinasjonen også vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding Iversen! :lol:

Vent til den nye katalogen kommer. Det er mye spennende som ikke ligger på nettsiden vår enda.. ;)

I British Columbia (Canada) fisker de fleste av våre kunder laks med sluk og rognposer, og ørret med spinner og sluk. Det er faktisk langt flere slukfiskere enn fluefiskere som drar til våre elver og vann der borte.

Jeg kan også røpe at Kamchatka og Grønnland kommer inn som reisemål etter hvert, i tillegg til Big Game fiske i Kenya, Panama og Costa Rica, og havfiske flere steder i Norge. Ingen fluestenger er nødvendig disse stedene. Det samme med Doradofisket i Argentina, Tigerfish i Botswana, eller ørret og yellowfish i Sør-Afrika... ;)

Det er jo litt variasjon da vil jeg si... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo innrømme at både tigerfisk og dorado virker svært spennende :lol:

Presiserer at innlegget mitt ikke var negativt ment. Synes bare det var litt overvekt av fluefiske. Uansett vil jeg nok gjerne ha katalogen når den kommer!

Tips: Ettersom dere har turer til en av sideelvene til Fraser River i BC, Canada. Hvorfor ikke inngå en avtale med et av guideselskapene der om størfiske? Heftigere fiske skal man lete lenger etter. Vet at dette er et populært reisemål hos Getaway tours! Mange ønsker begge deler. Altså kombinert lakse- og størfiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Ettersom dere har turer til en av sideelvene til Fraser River i BC, Canada. Hvorfor ikke inngå en avtale med et av guideselskapene der om størfiske? Heftigere fiske skal man lete lenger etter. Vet at dette er et populært reisemål hos Getaway tours! Mange ønsker begge deler. Altså kombinert lakse- og størfiske.

Hei Iversen,

Vi arrangerer allerede fiske etter stør i BC. Det står i katalogen, men dessverre ikke på hjemmesiden vår..

(Vi ser oss om etter ny nettleverandør nå, for å friske opp hjemmesidene)

Du kan f.eks se vår gamle katalog her (bla til side 19) : Gammel katalog

Siden vi eier lodgen m/rettigheter i British Columbia, så skreddersyr vi gjerne turene etter ønsker.

Noen har derfor valgt å kombinere ørret- eller laksefisket med to dagers størfiske. Jeg kunne tenkt meg en slik stør selv jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja :)

Tipper nordmenn også etterhvert ser at det finnes annet enn laks, ørret og bonefish i utlandet. Med den økonomien vi har i landet (tross finanskrisen) tror jeg spennende fiskereiser til utlandet blir mer og mer populært i årene som kommer. Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Iversen,

Vi arrangerer allerede fiske etter stør i BC. Det står i katalogen, men dessverre ikke på hjemmesiden vår..

(Vi ser oss om etter ny nettleverandør nå, for å friske opp hjemmesidene)

Du kan f.eks se vår gamle katalog her (bla til side 19) : Gammel katalog

Siden vi eier lodgen m/rettigheter i British Columbia, så skreddersyr vi gjerne turene etter ønsker.

Noen har derfor valgt å kombinere ørret- eller laksefisket med to dagers størfiske. Jeg kunne tenkt meg en slik stør selv jeg... :)

Glem ikke Cuba !! Kystfiske der er noe av det beste jeg har opplevd ( med flue&dobb + kastewobler eller kysmeite) Innenlands er det flott fiske også. Anbefales å reise ditt som ryggsekkturist ( med fiskestang og masse kroker ,som faktisk kan brukes som betalingsmiddel) også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.