Gå til innhold
Fiskersiden

Karbon Varpestikker


Martin Lopez
 Share

Recommended Posts

Alt er utsolgt og sansynligvis tar det lang tid før neste serie blir produsert . Så om noen av dere har en hjemme som ikke brukes : Legg den til salgs her på fs

Mange som ønsker slike !!

@ Ginny : Din original er sikret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er utsolgt og sansynligvis tar det lang tid før neste serie blir produsert . Så om noen av dere har en hjemme som ikke brukes : Legg den til salgs her på fs

Mange som ønsker slike !!

@ Ginny : Din original er sikret..

Im happy!!!

Ellers veldig trist at det som for meg har virket som et naturlig førstevalg for veldig mange utrolig dyktige konkurransefiskere er i ferd med å bli historie!? Håper og tror noen evt du får tak i gode litt rimeligere materialer og tar opp tråden.

Så blandede følelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Im happy!!!

Ellers veldig trist at det som for meg har virket som et naturlig førstevalg for veldig mange utrolig dyktige konkurransefiskere er i ferd med å bli historie!? Håper og tror noen evt du får tak i gode litt rimeligere materialer og tar opp tråden.

Så blandede følelser...

Slap av Ginny !! Denne modellen som når den ble lansert for noen år siden, ble sett som en raritet...er nå blitt en klassiker :o . Ikke minst pga. alle forhåndsbestillinger som allerede er registret og reserverte , og av respekt til dere som setter pris på Elite Original blir den ikke fjernet. Det er bare at jeg må få tak i rett fiber , til rett pris og overkommelig minstekjøp slik at modellen ikke kun havner i hendene til spesialinteresserte. Som før nevnt jobber jeg med saken og satser på å sette i gang en betydelig større serie ( en gang for alle). Det er bare at jeg ikke kan si når...

Egentlig burde jeg satse alt min tid på all som venter til bruk i enden av snøret, men når jeg tenker meg om, brukes disse stikkene også i enden av snøret ( bare i motsatt enden)Hmm. slik har ikke jeg sett på disse før ... Så, nei , den blir ikke historie..ikke ennå.

Jeg kom forresten på en måte å feste-tilpasse tradisjonelle polymerfilm indikatører på selve standard fjæret som følge med stikkene. Tar meg tid til bilde en av dagene.

Prøvde en liten stund også å fjerne " Lyssplugg1" og det ble ikke godt mottatt av faste kunder. Så den kommer på nytt , dog lit mindre, nettere , mye mer etterlystid 2 toner ( blå også)og billigere. Navnet blir også oppdatert til " Deep Sea Morild "

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Omsides !! Er allerede i gang med ny serie av Elite Original , samt har oppgradert Elite Isharpe etter tilbakemelding fra brukere. Regner med at serien blir klar til levering i januar 2011 og åpner derfor for forhåndsbestilling ( ikke forhåndsbetaling) av begge modeller.

Forhåndsbestillinger kan gjøres her

Jeg har økt opplaget , men av erfaring forsvinner disse fort og kan ta lang tid før neste serien lages. Legger til at våre naboer fra Sverige også er med på løpet nå , da Elite varpestikkene er blitt oppdaget og faller i smak på andre siden av grensen også !! Forhåndsbestillinger innen 2010 er historie vil selvfølgelig bli prioritert

IMG_0029.JPGElite Isharpe 2011 modell

Elite Original vil også bli levert med allsidige beslag som tillater bruk og plassering av polymer film indikator

IMG_0027.JPG

IMG_0026.JPG

EDIT : Glemte å nevne at fiberkvaliteten til neste serien er den beste jeg noensinne har brukt til formålet :dribble:

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Det står på sin plass å takke til alle fs lesere som har bestillt varpestikker av meg denne sesongen. Aldri produsert så mange !! :thumbsup:

Nå er det allikevel bare noen få igjen av Elite Original og er utsolgt for Elite Isharpe (begge versjoner)

web_bilder_010.jpg

Noen få igjen !! og det kan ta tid før neste opplag settes i gang, Nå må jeg konsentrere meg om havfiskeredskap ....... eller skal jeg bruke tiden på disse flotte kystkillere nå som sjøørret sesongen starter. Må ta ett valg :(

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skulle tro at alle som konkurerer på isen har slike varpestikker nå :thumbsup: Om noen av dere ønsker å sikre seg noen av :

Elite original

web_bilder_010.jpg

KUN 5 stk. igjen av sesongens rekordstor opplag !! Kan ta lang tid til neste produksjon....og om ønskelig kan bestilles via denne linken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Ny , oppgradert versjon 2012 klar til levering primo januar :) Alle registrerte kunder som har handlet disse før får mail 1. fra meg med alt som er blitt oppgradert. Lager kun en serie, som vannlig.

For mer info , reservering eller fohåndsbestilling send mail til salg-info "at" lopez.no. Gled dere ;)

web_bilder_010.jpg

Flere og flere ser verdien i redskapt som er laget for å holde "ut livet" ( 12 år gamle stikker er fortsatt like fine) Det lønner seg derfor å bestille i tide, da disse forsvinner raskere og raskere fra lageret for hvert år. Våre naboer fra Sverige har også begynt å skrive seg på ventelisten. Hyggelig :)

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da kan jeg puste ut litt etter sesongens produksjon av "Elite Original" samt de nye modeller som blir presentert om ikke så lenge her på fs. Alle faste kunder har allerede fått gode intro tilbud på den nye modellen og mottakelsen ble bedre en forventet :)

For alle dere som ikke har fått med seg oppgraderingen av "Elite Original" ta en titt på bildet. Vær rask om du ønsker å sikre deg noen av denne batchen, som er den beste jeg har laget hittil og med 4,2 mm kullfiber.

Bestilles ved å følge denne linken

varpe.jpg?gl=NO

IMG_1056.JPG?gl=NO

Har startet året med kjempetilbud på "Elite Isharpe" versjon 2011 til kun kr. 400

IMG_0029.JPG

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Martin! Sender deg en mail om noe annet stasj. Så ser du om du har på lager...

Gracias señor :) Du er lur som starter med å sikre deg varer så tidlig i sesongen ;) Jeg åpner mulighet til bestilling av havfiskevarer ila februar, nå er det varpestikker som gjelder og tar all kapasitet . Svenske isfiskebrødre har invadert nettbutikken !! Forresten hyggelig folk også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gracias señor :) Du er lur som starter med å sikre deg varer så tidlig i sesongen ;) Jeg åpner mulighet til bestilling av havfiskevarer ila februar, nå er det varpestikker som gjelder og tar all kapasitet . Svenske isfiskebrødre har invadert nettbutikken !! Forresten hyggelig folk også :)

:) hehe... Vi har fått så mange nye medlemmer, og blir en del takkelkvelder utover. Så da trenger man litt bra varer. Så trenger man en del selv og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ny og sesongens siste batch at "Elite Tube" ment til mormyska er nå klar til levering :)

100127.jpg

For dere som ønsker å sikre seg noen slike klikk på denne linken

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg regner med at de fleste av mine faste isfiskekunder har fått nyhetsmail , er det på tide å presentere min siste kreasjon innen konkurranse varpestikker laget i kullfiber.

Jeg har tatt ett steg videre i utviklingen av disse og kan nå med glede presentere den nye:

"Elite Skandinavia"

100125.jpg

For å lese mer om modellen eller om dere ønsker å sikre dere noen av denne batchen følg denne linken. Husk at den ikke er laget kun til konkurranse fiskere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ny batch av årets nyhet " Elite Skandinavia" igjen på lageret :) Ganske mye har tatt veien til våre naboland . I disse dager har jeg også lansert ny tupp beregnet for å gjøre det lettere med overgangen fra tradisjonel pilkestikke over til varpestikker for dere som ønsker å ta 1 steg videre :)

100033.jpg

Tradisjonelt og historisk , har vi i Norge importert det meste av isfiskeutstyr fra våre naboland Sverige og Finland. Er stolt av å være med på å snu trenden og bidra til at Norge nå eksporterer til isfiskere i våre naboland . Litt komisk egentlig da jeg tross alt er fra Gran Canaria :) Om ikke lenge lanseres også lokkemeitepilker, pimpler og røyeblinker til formålet. Mine kunder får selvfølgelig nyhetsbrev 1. ;)

Ny batch på lager av alle modeller

100125.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Da sier jeg meg ferdig med produksjon av isfiskeprodukter . Sesongen og etterspørsel av mine modeller av varpestikker har vært fantastisk bra , noe som gjør at jeg kan holde ut en stund til :) Flott å se at så mange av dere setter pris på redskap "Made in Norway". Takk til alle dere !

Vel, etter oppsumering av lageret er det ikke mange igjen nå. 2 modeller er utsolgte og jeg så meg nødt til å lage flere batch av " Elite Original " og årets nyhet "Elite Skandinavia"

Om noen av dere ønsker å sikre dere flere: Vær rask :)

Det er forresten noen filmer om bruket av noen av modellene på pimpelkonk.no

100125.jpg

Med ønsker om at dere er fornøyd med verktøyet som lages med mine hender i en liten bakgårdsbedrift fra Arendal

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.