Gå til innhold
Fiskersiden

Hodelykt


ArildH
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Er dette den som heter "Headfire Revolution"?

Ser at Jernia skriver "KAMPANJE" på Led Lenzer H7 til 499,- Tror at dette er ordinær pris før eventuell rabatt hos en hvilken som helst Luna forhandler..

Mange gode forslag her i tråden, blir ikke lett dette :)

Mvh

Arild

tror det, uansett dem har ikke andre typer hodelykter fra Led Lenzer....................lykke til

Endret av marc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg kjøpt hodelykt nå ville jeg satset på denne fra princeton:

team norway

Har hatt den med batteripakke på hodet i et par år nå. Meget godt fornøyd! Ser andre også anbefaler den.

Den kan lyse bredt opp de nærmeste meterne eller ha en konsentrert lyskjegle som gjør at du ser elgen i skiløypa 50 meter lenger framme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes så absolutt mye dårlige hodelykter. men kjøper du et rimelig kjent merke f.eks petzl, silva, princeton..... er nok kvaliteten bra. Men bruksområdene forskjellig. Min lille petzl zipka er knall til å lese i teltet med, men rimelig håpløs når jeg går på ski eller sykler. Da er princeton apexen bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes så absolutt mye dårlige hodelykter. men kjøper du et rimelig kjent merke f.eks petzl, silva, princeton..... er nok kvaliteten bra. Men bruksområdene forskjellig. Min lille petzl zipka er knall til å lese i teltet med, men rimelig håpløs når jeg går på ski eller sykler. Da er princeton apexen bra.

Petzl har jo alene "ørten "modeller ...

Helt sikkert en til sykling og ski og ...

Endret av angler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.