Gå til innhold
Fiskersiden

Kan jeg vaske min Abu flytedress i maskinen?


Rage
 Share

Recommended Posts

Bare å dytte den i vaskemaskinen. Det som er viktig er at den skal LUFTTØRKES!

alle dressene mine er kjørt i 30 grader skånvask uten probs. Impregneres med KIWI Camp dry 13% sillicone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sikkert ta den i vaskemaskinen uten sentrufugering, kan ikke se hvorfor det ikke skal gå hvertfall :)

:) Det går bra, men eg ville kjøpt flytande impregnering og kjørt det i maskinen ein gang etter sjølve vasken.Sjølv har eg god erfaring med NixWax sine impregneringsprodukt.

Endret av Even A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Det går bra, men eg ville kjøpt flytande impregnering og kjørt det i maskinen ein gang etter sjølve vasken.Sjølv har eg god erfaring med NixWax sine impregneringsprodukt.

Tror det var den jeg og brukte. Men kommer den ikke i sprayflaske også ?

Vet jeg har gjordt begge metodene, men husker ikke om det var samme fabrikat på produktene.

Men begge metodene funket i allefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var den jeg og brukte. Men kommer den ikke i sprayflaske også ?

Vet jeg har gjordt begge metodene, men husker ikke om det var samme fabrikat på produktene.

Men begge metodene funket i allefall...

:lol: Den som vert vaska inn i plagget varer mykje lenger enn den som vert spraya på, ved spraying vert det påført eit tynt lag som lett får rifter ved kontakt med kvist og andre skarpe gjenstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Den som vert vaska inn i plagget varer mykje lenger enn den som vert spraya på, ved spraying vert det påført eit tynt lag som lett får rifter ved kontakt med kvist og andre skarpe gjenstander.

Det stemmer det ja, mye mere holdbar den du har i vaskemaskinen.

Men hvis du er på en lengre tur uten å ha tilgang på vaskemaskin så kan en slik spray være en god nødløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.