Gå til innhold
Fiskersiden

Oppdatering av isforhold i Sauda. Nå MED is. :)


Vidar-Alexander
 Share

Recommended Posts

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Passer egentlig litt bra,da jeg har endel å gjøre denne helga.

Jepp, huspliktene først :)

Passa fint dette, håper det er is neste helg da, agn bombene er klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekte forhold i Sauda. -7 grader, ca 15-20 cm is, med et par cm puddersnø oppå. Og sol fra gnistrende blå himmel.

Eneste "skjæret i sjøen" er en stooor malmbåt på smelteverket, som ser tom ut. Regner med at den skal gå i nær fremtid, med to slepebåter og alt det innebærer. Men det er et godt stykke ut til skipsleia, så det går nok fint, om det ikke brekker for mye opp inne ved land.

Jeg er uansett utpå når det lysner i morra, og det ser ut som vi blir flere herifra.

Om flere er interessert, så gi et pip på sms, eller pm her. Jeg stikker på jobb nå men sjekker innom igjen i kveld.

PS: Det kan være glatt på veien, så kjør med vett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekte forhold i Sauda. -7 grader, ca 15-20 cm is, med et par cm puddersnø oppå. Og sol fra gnistrende blå himmel.

Eneste "skjæret i sjøen" er en stooor malmbåt på smelteverket, som ser tom ut. Regner med at den skal gå i nær fremtid, med to slepebåter og alt det innebærer. Men det er et godt stykke ut til skipsleia, så det går nok fint, om det ikke brekker for mye opp inne ved land.

Jeg er uansett utpå når det lysner i morra, og det ser ut som vi blir flere herifra.

Om flere er interessert, så gi et pip på sms, eller pm her. Jeg stikker på jobb nå men sjekker innom igjen i kveld.

PS: Det kan være glatt på veien, så kjør med vett. ;)

Im there ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varsel for Sauda lørdag 13.02.2010Morgen kl 6 kl 12 -6°

Klarvær. Flau vind, 1 m/s fra nord-nordvest. 0 mm nedbør.

Dagtid kl 12 kl 18 -2°

Klarvær. Flau vind, 1 m/s fra nord. 0 mm nedbør.

Kveld kl 18 kl 24 -2°

Lettskyet. Flau vind, 1 m/s fra nord. 0 mm nedbør.

AAAAAAaahhhh, lenge siden jeg har gledet meg såååååå mye til en fisketur :)

Ladden fikk innvilget søknaden også, deilig :D

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Creme de la creme, når nye høyder... :D

Får håpe de store piggisene fortsatt er her da. ;) Men det pleier da å være litt forskjellig å velge mellom. :)

All annen fisk er 100% uintresang for min del på denne turen, men uansett blir det en knalldag værmessig å selskapsmessig.

Kun stål fortommer å "grei str kroker" er med i sekken pluss 4 typer agn.

Denne gangen er ikke det motsatte kjønn priroritert som sist, skal storkose meg på isen i Sauda å det å vite at kun muligheten kan være rett under beina mine vill gjøre dagen velykket.

Regner med at bildet av Ladden på hans profil med piggisen kan sammenlignes med en sardin uten hode å hale etter mitt nye bilde etter morgendagens fiske på isen i Sauda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste mulighet for min del hvertfall. Har fullt program fremover. Vet av erfaring at om det blir litt mildvær eller "feil vindretning" så forsvinner isen på en dag eller to.

Men, med denne vinteren så er ingenting usagt enda.

Skarp og skarp fru blom... Har sånn tennplugg hjerne, virker i små korte blink... ;):D

Nå er det leggetid, opp tidlig i morra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen tidlig blir det kakao og pakking, så setter vi avgårde til sauda.

Gleder meg :)

Skulle i du pakke i går ?? :wub:

da drar jeg........ :)

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.