Gå til innhold
Fiskersiden

Rio Grande is great! - fleire bilete lagt inn 1. februar


LeifJ
 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for en utrolig flott rapport og bilder!!

Om 10 dager, setter jeg meg paa flyet og reiser i dine spor.

jeg skal oest for Rio Grande i Irigoyen og Malenguena elva.Vi er fire stykker og har har hele elven til oss selv. Saa mange fisk blir det kansje ikke, men jeg gleder meg som et litt barn til opplevelsen! :angry2:

http://www.farendrivers.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer sikkert an på type tyr, sone og innkvartering - Men Atle Skjelde hadde i ett nyere Vi Menn en reportasje fra Rio Grande, og da ble det skrevet at turen kosta 65000,-

Den turen jeg er paa koster US$ 4500 fra Ushuaya. Flyturen dit kommer i tillegg. Ikke billig, men naar Lax-a tar 4500Euros for en uke i Gaula eller 1500Euros/doegn i Vestre Ranga, ser det nok rimelig ut, til en viss grad! :angry2:

Som jeg selv opplevde i sommer, kan saker og ting skje fort i den verden vi lever i! Vi har bare et liv og det maa leves for fullt mens en kan!! :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den turen jeg er paa koster US$ 4500 fra Ushuaya. Flyturen dit kommer i tillegg. Ikke billig, men naar Lax-a tar 4500Euros for en uke i Gaula eller 1500Euros/doegn i Vestre Ranga, ser det nok rimelig ut, til en viss grad!

Så med fly og dollarkurs så ender du opp på godt over 50000 du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med fly og dollarkurs så ender du opp på godt over 50000 du også?

4700 Euros er det jeg har betalt totalt, Kursen Euro/Kronen kan vel ikke vaere saa hoey??

Live rates at 2009.02.01 12:34:57 UTC <H2 class=XE>4,700.00 EUR</H2><H2 class=XE>=</H2><H2 class=XE>41,734.36 NOK</H2>Euro Norway Kroner 1 EUR = 8.87965 NOK 1 NOK = 0.112617 EUR

Da faar Du litt veksle penger for en god biff, tango kursen og en del oel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

La inn litt fleire bilete idag.

Har holdt meg unna å snakka om pengar, turoperatørar ect. Blir vel rekna som reklame det..., men dette er ikkje billige turar.

Kjem litt an på kor billig ein klarer å ordna flybillettar. Her er det mykje å henta, men at ein snakkar oppimot 50 000 er nok riktig. Hotellovernattingar i Buenos Aires er og ganske kostbart etterkvart. Ca 1000 kroner natta betalte vi. Vi hadde eit par overnattingar på veg ned, og fire på veg heimover igjen, men det kan sjølvsagt reduserast. Sikkert til null om ønskeleg, men litt sommarferie på vegen er jo fint då...

I alle fall, Rio Grande er ein kanon plass å for sjøaurefiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.