Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskersiden.no og Nils Master's Gaula Treff 2009


Remy
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe at fru fortuna fikset en plass til meg.

:) Dei bør ikkje halda folk for lenge på pinebenken, det byrja å haste om ein må skaffe seg kort andre stader. :) Dersom ein allereie har fått utreisetillatelse frå heimen den helga, kan dei som ikkje har fru fortuna på si side ordna seg fiske på andre vald/ andre nærliggande elver. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<_< Dei bør ikkje halda folk for lenge på pinebenken, det byrja å haste om ein må skaffe seg kort andre stader. :unsure: Dersom ein allereie har fått utreisetillatelse frå heimen den helga, kan dei som ikkje har fru fortuna på si side ordna seg fiske på andre vald/ andre nærliggande elver. ;)

Jeg har fått innvilget permisjon hos fruen om jeg skulle bli en av de heldige, så det hadde vært greit med en avklaring slik at det går an å få bestillt flybillett eller ordnet seg på andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener vel sikkert lørdag 27. og søndag 28 juni. Når får de heldige beskjed?

Du har så rett!

Sjekka datoen på mobiltelefonen min nå, og den var jo i 2008 fremdeles.

<_<

Når det blir gitt beskjed er det vel bare Remy som vet. Jeg aner heller ikke hvem som er trukket ut.

Endret av Nils Master
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.