Gå til innhold
Fiskersiden

Billig komplett fluefiskeutstyr.. Hvor?


Truls
 Share

Recommended Posts

Får vel ikke så ualminnelig mange fulle sett til den prisen...

Så ett fluefiskesett (sølvkroken?) til halv pris på Sportshuset i Grensen. Mener det var klasse 7? Stang, snelle, transporttube med plass til snella påmontert, backing og snøre til ca tusenlappen (tidligere kr 1999)

De har ellers en del andre fluestenger til halv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Erlend

Får vel ikke så ualminnelig mange fulle sett til den prisen...

Så ett fluefiskesett (sølvkroken?) til halv pris på Sportshuset i Grensen. Mener det var klasse 7? Stang, snelle, transporttube med plass til snella påmontert, backing og snøre til ca tusenlappen (tidligere kr 1999)

De har ellers en del andre fluestenger til halv pris.

Var en stort test i AOF der settene til Sølvkroken kom mildt sagt ELENDIG ut, så jeg vet ikke om det er noe å satse på selv om det er billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo gjerne alltid en sammenheng mellom pris og kvalitet... Kjenner ikke til settet i det hele tatt, jeg.. så det kan godt hende at det ikke er ett spesielt godt kjøp. Er imidlertid ikke overbevist om at de andre settene er spesielt gode kjøp, heller.. Kanskje tipset vårt heller burde gå ut på at man forsøker å få kjøpt seg ett brukt sett i stedet? Kanskje noen på forumet tilogmed har ett egnet sett de ønsker å kvitte seg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Erlend

Det er jo gjerne alltid en sammenheng mellom pris og kvalitet... Kjenner ikke til settet i det hele tatt, jeg.. så det kan godt hende at det ikke er ett spesielt godt kjøp. Er imidlertid ikke overbevist om at de andre settene er spesielt gode kjøp, heller.. Kanskje tipset vårt heller burde gå ut på at man forsøker å få kjøpt seg ett brukt sett i stedet? Kanskje noen på forumet tilogmed har ett egnet sett de ønsker å kvitte seg med?

Trenger ikke kjøpe brukt, jeg mener at man får absolutt godt utstyr til under 1500kr nå. Vet Redongton har ett bra sett, sammen med Guideline og Slate...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.