Gå til innhold
Fiskersiden

Bestilling fra shoppen


Vikane
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Ser meg nødt til å ta denne saken videre her, da Remy tilsynelatende ikke greide ordne opp i dette for meg.

Saken er som følgende:

Jeg bestilte rett før jul 2 bøker fra shoppen her, summen for disse inkl. frakt kom på 463 kr i følge ordresiden. Det tok en stund før bøkene kom (ja, det var jo i jula) overraskelsen var dog stor når jeg fikk se at fakturaen var på 525 kr når de endelig kom. Tok umiddelbart kontakt med Remy, i og med det var han som opprinnelig undersøkte angående ordren min her tidligere. Etter litt frem og tilbake kom han frem til at jeg bare skulle betale den summen som stod på ordresiden - 463 kr, og ignorere den andre summen, jeg gjorde da selvsagt dette.

For noen dager siden kom det så en betalingspåminnelse fordi den korrekte summen ikke var innbetalt, og da også purregebyr oppå dette. Blir selvsagt svært irritert og sender ny PM til Remy, med spørsmål om han kan ordne opp i dette snarest.

Utålmodig som jeg er når jeg står i fare for å få en betalings-anmerkning for andres rot, ber jeg om en bekreftelse om at han har mottatt meldinga, slik at jeg vet at noen ser på denne saken, dette har jeg ikke fått, til tross for at han har vært pålogget her flere ganger.

Om det er andre som skal kontaktes og har ansvaret for shoppen, vil jeg gjerne vite dette snarest !

Endret av Vikane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen Ørud har ikke ansvar for Remys løfter....

(Eller rettere sagt - her sitter Remy på en del info jeg ikke innehar og må svare selv. Imidlertid har han vært borte på jobb denne uken og ikke veldig tilgjengelig, men skal være det fra i morgen så da blir det nok svar tenker jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna vanskelig det her skal være, om det ikke er mere orden i systemet deres enn dette, burde dere ha forbud mot å drive med salg her i det hele tatt ! :):):);)

Dette kommer opp når jeg prøver å purre på Remy via PM:

This message can not be sent because the recipient does not have permission to use the personal messenger.

Denne private meldingen har ikke blitt sendt

Ser ut som det er blitt sperret fra å sende ham PM, enten har han gjort det selv, eller så har andre her gjort det ! :angry2:

Endret av Vikane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FØR du begynner å tolke på egenhånd kan jeg fortelle om at det er en melding som kommer også om PM-boksen er full - noe den fort blir for oss om man er borte en uke eller mer.... til tross for at vi har rundt 500 plasser tilgjengelig...

Har forøvrig svart på din PM....

For å oppklare for evt andre - det er ingen fare for at Vikane må betale noe utover det han har avtalt. Vi er bare avhengige av at Remy er tilbake fra jobb slik at han kan avklare missforståelssen med Vega og at de får ryddet opp og slettet evt purringer... Det ordner seg straks han er tilbake fra jobbeperioden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Husker ikke hvilke farger vi hadde tilgjengelig, men var i hvertfall orange, rød, mørkeblå osv i tillegg til et par specialeditions. Jeg har lysenlå (se nedenfor) og det ble laget en sort og en rosa (til Trym selvsgt (fant ikke igjen bilde, men vet det er her en plass)). Skal se om jeg kan få Remy til å ta en opptelling og legge ut her hvilke farger og størrelser som er igjen og så kan vi ta bestilling via forumet til shoppen evt er oppe igjen...

9.jpg

11.jpg

12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.