Gå til innhold
Fiskersiden

Bøgg i forumet?


Oz
 Share

Recommended Posts

Hvis jeg trykker på "Se nye innlegg" nå, får jeg denne: "Sorry, the board administrator has enabled search flood control. Please wait at least 5 seconds before trying again."uansett hvor lenge det er siden sist jeg oppdaterte... Ække det litt rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det har noe med klokka å gjøre? Det var jo kuk der tidligere i kveld.

Kuk i klokka....................... Uff, da er klokka bedre

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg trykker på "Se nye innlegg" nå, får jeg denne: "Sorry, the board administrator has enabled search flood control. Please wait at least 5 seconds before trying again."uansett hvor lenge det er siden sist jeg oppdaterte... Ække det litt rart?

Samme her, får den meldinga når jeg trykker "Dagens aktive innlegg" på framsiden av forumet også.

Endret av Trond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

JA det er utrolig hvordan jeg er tilvent/avhengig av å se hvem andre som leser et samme som meg :)

Vær så snill, prøv å få tilbake funksjonen. Jeg får helt "Jarle-noia" når jeg ikke ser hvem som er inne i trådene samtidig som meg.......

Kanskje det er snuten, eller CIA......

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer den er fjernet. Vi prøver oss litt frem for å se om vi kan få ned bruken av båndbredde.

Hmmmm....selvfølgelig litt avhengig av implementasjon, men har litt vanskeligheter med å forstå at et slikt enkelt oppslag skal gi signifikant innvirkning mht båndbredde...Uansett : Hva er dommen og når kommer denne funksjonaliteten tilbake ? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.