Gå til innhold
Fiskersiden

"Laksefiske med enhåndsstang"


Nikolassisen
 Share

Recommended Posts

Har nettopp sett denne filmen (på nytt) og jeg må si jeg har stor sans for disse 2 herremennene. Her er gutter med stor pondus og lassevis med erfaring. Jeg vil absolutt anbefale filmen for nybegynnere. Filmen og hjemmesiden til Granbo inneholder enormt mye gratis informasjon og tips og triks. Her finnes faktisk mange snarveier til suksess.

Det jeg la spesielt merke til i filmen - og som jeg satte stor pris på - er at all laksen de landet ble kakket og hengt i buskene. Dette er gutter som ikke leker med maten :hailfs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laksefiske med enhåndsstang :)

Ja det er knall det, har sett filmen du snakker om å ja det er ok å se, flotte fisker i en flott elv.

men det som er litt synd er at det ser så forbanda enkelt ut vi går i elva å taren laks, mrn heldig vis så er det ikke så lett.at de tar laksen er også greit, får med så lang innspilling tid så er det mye jobb for maten :blush:

fisket med 1 hands i sommer å fikk en laks det var knall morro det :o å det ble jo litt kjøring med 1 hands i stede for 2 hands :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.