Gå til innhold
Fiskersiden

Sandebukta


L K
 Share

Recommended Posts

Skjer her også sånn hver 10 000 sidevisning eller noe, refresh/oppdater pleier fiske det :rolleyes:

Takk og pris for at det bare var noe dritt som dukket opp i en post midletidlig.

Endret innelgget mitt. Det var gjedde.no som sto mellom bildene.

Remy: Knakanes flott at isen fremdeles ligger i bukta.

Enda godt at dere tok turen,for hvittingen er en fabelaktig matfisk.

Den er fast nok i fisken til at den faktisk kan brukes i wok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Takk og pris for at det bare var noe dritt som dukket opp i en post midletidlig.

Endret innelgget mitt. Det var gjedde.no som sto mellom bildene.

Remy: Knakanes flott at isen fremdeles ligger i bukta.

Enda godt at dere tok turen,for hvittingen er en fabelaktig matfisk.

Den er fast nok i fisken til at den faktisk kan brukes i wok.

For å være dønn ærlig, jeg hadde klart meg uten hvitting hvilken som helst dag, hvilket som helst år :rolleyes: Men tok nest største da, kilos fisk! Link tok ikke den største....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt at dere satset på isfiske tross mine pessimistiske utalelser angående isen.

Har lake fantomet konvertert til hvitting fantomet. :rolleyes:

Remy: Hva er det for noe søppel som har lagt seg mellom bildene???????????????????????

Gjedde dått no dukket opp mellom bildene.

He he folk tror jeg bare fisker lake. Men der tar de feil jeg prøver og hvere rimlig allsidig . men har en tendens til bare og legge ut lake raporter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel var tilbake i Sandebukta i dag og kort fortalt; det blev inte! nogen hai... men hvitting, sei, lyr, makrell, torsk... Link var virkelig i sitt ess idag, tok totalt av. Han sendte blixter ut av sine øyne og hadde fokus i blikket som til tider smeltet isen. Han brydde seg kun om en stang, en stang alene. Den ene stangen skulle gjøre det han har ventet på i hele sitt liv. Den skulle gjøre det han har drømt om, det han har lengtet etter. OG etter kort tid kunne Link mette sin ulidelige smerte og lengsel, HVITTING! Og herfra gikk det rett oppover for Link, fokuset ble strammet inn og innsatsen høynet. Hviting på hvitting på hvitting kom opp på isen. Forskrekket stod vi andre med åpne munner og siklet hengende ned i skjegget, missunnet eller ikke, vi hadde aldri observert slik en fangst maskin på to bein. På slutten av dagen var det like før isen gikk av den horden av hvitting som senere skal røkes, graves, fileteres og gratineres. Vi gleder oss. Haien dog har dratt tilbake på ferie der den kom fra.

link er jo en fangst maskin uansett hvor han hiver ut stanga :o:angry2: setter pris på en slik lære mester jeg :lol:

Grattis til dere alle med en flott fangst, og til remy med størst hvitting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte det av en som hadde kjørt forbi der idag,mer veit jeg ikke..

Men all snøen som kom forrige helg smeltet vel ned,slik at det ble et lag med ferskvann på toppen.

Skal holde seg kaldt -4 til -8 grader,så regner med det er muligheter til helgen.

gråhai

gråhai

gråhai

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.