Gå til innhold
Fiskersiden

Kjempetilbud Shimano


Out Fishing
 Share

Recommended Posts

Selger nå Shimano stenger og sneller med kjemperabatter.

Beastmaster stenger -50%

Speedmaster stenger -60%

Stradic sneller -60%

Twin Power sneller (kun med bakbrems igjen på lager) -60%

Alle andre Shimano modeller -40% (med unntak av spesialstenger og sneller hvor jeg kun kan gi 25% avslag)

ALLE RABATTER GJLEDER FRA TIDLIGERE VEILEDENDE PRIS OG IKKE FRA TIDLIGERE TILBUDSPRIS!!!

Ring meg gjerne på telefon 930 35 142 for spørsmål

Mvh

Espen

Endret av Out Fishing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler veldig mye kroker. Er det tomt eller?

Sorry, har ALT av Owner kroker inne (med unntak av veldig få som leverandøren er tomme for), men jeg har dessverre ikke fått oppdatert lagerantall enda. Skal få gjort det en av de første dagene.

Men det er bare å legge inn ordre på krok, jeg har de sannsynligvis inne i butikken selv om det står 0 i lager.

Mvh

Espen

hei

hva er gjeldene pris på denne Esben + frakt

:)

Hvilket produkt tenkte du på?

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen priser!!! Kommer innom deg i morgen eller onsdag, må ha en liten snelle... :lol: Btw, stangbagen Espen?

Det er godt Remy, finner sikkert noe du kan bruke :P

Sorry, glemte å gi tilbakemelding ang stangbagen, var innom Seeberg, men de er dessverre tomme for øyeblikket, men de skulle sannsynligvis få inn en ny sending om kort tid.

Skal huske å holde deg oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye snacks! :lol:

Jeg vurderer enten twin power 4000 eller aspire 4000 begge med bakbrems til Shimano Speed Master stanga mi, brukes til "normalt" fikske fra land i oslo fjorden. Ser jo at du har knall tilbud på twin power, vil du si det er verdt de 600.- ekstra for Aspire?

Vurderer også å kjøpe et sett med snelle og stang til faren min i bursdagspresang, skal brukes til fjell ørret ol. Har du noen gode tilbud til i underkant av en høvding? Stanga bør være 8-9"

Endret av KaiRK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.